Immigran tabletter?

Krösa Maja

Forumet er livet
Jeg vet at flere her inne sliter med migrene. Bruker dere immigran tabletter?
Jeg har begynt med dette, det fungerer enormt bra på migrenen min, men jeg blir så uvel av de og jeg kaster opp til slutt selv om smertene i hode er borte :(
Flere som opplever dette? Vanlig bivirkning?

Jeg bruker imigran nesespray. Funker fjell på migrenen, men hjelper ikke på kvalmen som hører med migrenen min. Så jeg blir ikke kvalm som bivirkning av de, men kvalmen etter migrenen henger i lenge etterpå.

Jeg bruker imigran nesespray. Funker fjell på migrenen, men hjelper ikke på kvalmen som hører med migrenen min. Så jeg blir ikke kvalm som bivirkning av de, men kvalmen etter migrenen henger i lenge etterpå.

Kaster du opp også? Kanskje det er det [emoji848]
Kanskje det er migrenen min som fortsatt «herjer». Jeg er ikke vant med migrene og kvalme, for jeg har ikke hatt det tidligere, men det kan jo komme[emoji20]

Kaster du opp også? Kanskje det er det [emoji848]
Kanskje det er migrenen min som fortsatt «herjer». Jeg er ikke vant med migrene og kvalme, for jeg har ikke hatt det tidligere, men det kan jo komme[emoji20]
Kaster ikke opp, nei. Men det har jeg aldri gjort av kvalmen som hører med migrenen min, ikke før jeg begynte med nesespray heller. Blir bare sinnsykt kvalm. Men jeg kaster ikke så veldig lett opp heller, det skal mye til.

Av bivirkninger så husker jeg at jeg ble stiv i muskulaturen i starten. Kjentes som jeg hadde trent uten å strekke ut. Men det var kanskje bare første halvåret/året etter jeg begynte med de. Har ikke hatt noe de siste 10 årene ihvertfall.

Jeg har begynt med dette, det fungerer enormt bra på migrenen min, men jeg blir så uvel av de og jeg kaster opp til slutt selv om smertene i hode er borte :(
Jeg har immigran spray. Opplever de samme bivirkninger som deg ja.

Har sprayen og ikke tabletter. Blir ikke kvalm av den da.

Jeg prøvde imigran (eller den billigste varianten som inneholder det samme) for første gang forrige uke. For det første tok den ikke hodepinen som de andre tablettene jeg har tatt (cataflam), jeg ble kvalm, skalv og ble i det hele tatt mye dårligere enn jeg pleier å bli av migrene. Jeg kan fungere omtrent som normalt hvis jeg tar tablettene i tide når jeg får aura.

Så jeg lurer veldig på hva jeg gjør neste gang jeg får et anfall. Prøver imigran en gang til, eller går tilbake til cataflam...

Jeg ville prøve imigran fordi jeg ikke syntes cataflam hjalp godt nok lenger, men...

Har du tatt imigran mer etter innlegget?
Jeg turte ikke ta i dag, siden jeg reagerte så kraftig sist... Tok cataflam rett og slett

Har hatt almogran i mange år, bytta fordi eg syns de begynte å fungere dårlig på meg..
fekk immigran, men den billige versjonen isteden.
Det tok jo ingenting....
Anbefaler maxsalt :)

Jeg bruker Imigran[emoji4]
Samme bivirkninger som hos deg..

Back
Topp