Imens vi venter...hviken forberedelser gjør dere?

Hei jenter! Pga kløe og forhøyede leververdier ringte legen isted og ba meg komme innom i morgen på en sjekk og mulig innleggelse .....kan være jeg blir satt i gang!!! tenk om jeg plutselig har baby da???
 
Hei jenter! Pga kløe og forhøyede leververdier ringte legen isted og ba meg komme innom i morgen på en sjekk og mulig innleggelse .....kan være jeg blir satt i gang!!! tenk om jeg plutselig har baby da???

Oy oy oy! Her skjer det ting altså :) så spennende!! Gleder meg til oppdateringen. Lykke til på kontroll i morgen :)

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
 
Føler faktisk vi har vært veldig flinke! Straks ferdig med julegavene (inkludert en del hjemmebakte gaver), har fått det viktigste på plass av møbler nå i "nye" huset (flyttet i august), har fikset barnevogna (kjøpte ikke ny men har hatt storebror sin på service), har renset vinterposen, vasket og sortert babytøy, har faktisk pakket det meste av baggen (fikk beskjed av legen på fredag om å gjøre det, hehe. Er 9 dager til termin nå). Tror jeg skal være forholdsvis klar. Babyen burde seriøst komme snart hvis jeg ikke skal ødelegge kroppen helt. Idag gikk jeg ut og måkte snø (??!) og det var ikke ryggen spesielt fornøyd med... :)[/quote
]
ortet i veska til enhver tid. Julegavene er stort sett også i boks.
Husvaskingen får mannen ta, og syv sorter blir det neppe. :) Jeg prøver å stresse minst mulig, men det er ikke så lett med to gutter på 10 og 12 hjemme.
2
Går fødselen fortere med nr to, selv om det nesten er 12 år siden sist? Her kommer det nemlig en skikkelig attpåklatt:) Spent på om kroppen min "husker" noe av første fødsel.


Ser ut som om du har rimelig god kontroll:) jeg liker følelsen av å ha ting klart! babysengen skal gjøres klar denne uken:) Noen hevder at når det går mange år mellom to fødsler så er det som om å begynne på nytt, men jeg tror det er veldig individuelt.Hadde du en veldig lang fødsel sist betyr ikke det at den vil bli like lang nå.Men hvis du pleier føde raskt er det jo sannsynlig at du vil føde raskt igjen! Hvordan var dine fødsler?:)


Født en gang før i 2002. Termin var 20 januar. Vannet gikk ca kl 12 den 18. Var på kontroll på sykehuset, alt vel, og fikk dra hjem og vente på rier. Rier kom på natta,og dro på sykehuset i 01-tiden. Kl 0848 på morgenen den 19 var han født. Det eneste jeg sleit med var pressriene, brukte vel 1 time og 15 minutt på det, fordi han satt fast og måtte ha hjelp (ei jordmor som pressa på øverst på livmor mens jeg pressa). Tror det var litt kritisk å få han ut på slutten.
Alt i alt gikk det jo rimelig fort, så jeg satser på at det går ganske fort denne gangen også. Er mer redd for styrtfødsel enn lang fødsel....
 
Født en gang før i 2002. Termin var 20 januar. Vannet gikk ca kl 12 den 18. Var på kontroll på sykehuset, alt vel, og fikk dra hjem og vente på rier. Rier kom på natta,og dro på sykehuset i 01-tiden. Kl 0848 på morgenen den 19 var han født. Det eneste jeg sleit med var pressriene, brukte vel 1 time og 15 minutt på det, fordi han satt fast og måtte ha hjelp (ei jordmor som pressa på øverst på livmor mens jeg pressa). Tror det var litt kritisk å få han ut på slutten.
Alt i alt gikk det jo rimelig fort, så jeg satser på at det går ganske fort denne gangen også. Er mer redd for styrtfødsel enn lang fødsel....
Du vil nok sikkert ha en rask og grei fødsel denne gang, siden det gikk så fint sist! Det blir spennende:) Kanskje du ikke rekker føden engang:p
 
Back
Topp