hvitbeis Glad i forumet 4 Jul 2006 #1 voknet å bestillte time på trygdekontoret, så i morgen er deet min tur å søke om alt som må søkes om[:D] åsså var jeg ute med hundene, å sef måtte jeg ta turen innom her da[:D]
voknet å bestillte time på trygdekontoret, så i morgen er deet min tur å søke om alt som må søkes om[:D] åsså var jeg ute med hundene, å sef måtte jeg ta turen innom her da[:D]
lenemor Forumet er livet 4 Jul 2006 #2 sef må du det... er noe av det første jeg gjør om morgenen... Legge seg igjen.. hadde jeg enda klart det
sef må du det... er noe av det første jeg gjør om morgenen... Legge seg igjen.. hadde jeg enda klart det
hvitbeis Glad i forumet 4 Jul 2006 #3 jeg sliter med å sovne, men jeg klarer det etter en halltimes tid[:D] da er jeg plutseli sovnet[8D]
hvitbeis Glad i forumet 4 Jul 2006 #6 ja, jeg vet ikke.. jeg blir alenemor så jeg har endel søknader å få inn... men jeg regner med du får endel du å har jeg hørt, slikt som svangerskapspenger å sånnt... det må vel å søkes om?
ja, jeg vet ikke.. jeg blir alenemor så jeg har endel søknader å få inn... men jeg regner med du får endel du å har jeg hørt, slikt som svangerskapspenger å sånnt... det må vel å søkes om?