im killing the dog!

x1xkombaja

Glad i forumet
Jeg kommer ikke til å drepe han da, det er en svindyr liten ting, laget av nedfryst sperm fra den beste og største poineten noen gang levd i Norge...

Men herrefred som den hunden går meg på nærvene!
Han ligger kun 2min av gangen rolig, om han får sjansen så angriper han meg, hopper opp av hundesengen og rett opp i fanget mitt, og skal kose... problemet er at det store beisetet er bare 11mnd, og større enn den vi har på 5år, som faktisk er stor, så han tar LITT av[8D]
Biter(kosebiter altså, men det er ikke behagelig uansett) og klorer og hopper og er gal[8D]
Sta som et esel er han og, spiller ingen rolle hvor sinna jeg blir, eller hvor mange ganger jeg bærer han tilbake i sengen, opp igjen, for han vil koooooose[8D]
Og uansett hvor sinna jeg er, så ligger han bare der, gir meg deeeet babyfjeset og logrer...

Altså, vi snakker en stor, hyperaktiv, sta og sterk Jakthund... Det er ikke bare bare ser dere[8D]

jada, han høres søt ut, og han er litt søt og, masse peronlighet og en skikkelig utfordring, sånn vi liker det[8D]
Men akuratt nå trasser han værre enn 4åringen min noen gang har gjort[8D]

ORIGINAL: Gollemor

Åj, tror jeg ville klaget på valpekurset.

Han er valp nr 8-9 eller noe, pappa er hundetrener, trenger ikke noe valpekurs her[;)][8D]

[:D]Er en grunn til at jeg ikke skal ha jakthund ja! Aldri jakthund for noen med min livsstil - de er for hypre[8D][:D].
Har hatt før da... Både Pointer,Strihåret Vohrster - og en deltids engelsk setter..
Takke meg til østnorsk bastard/latsekk[8D][:D]

har man valgt det, så må man bare holde ut[8D]
Valpeperioden er heftig den, men så blir det jo som oftest bedre[;)]

ORIGINAL: MICAmor

[:D]Er en grunn til at jeg ikke skal ha jakthund ja! Aldri jakthund for noen med min livsstil - de er for hypre[8D][:D].
Har hatt før da... Både Pointer,Strihåret Vohrster - og en deltids engelsk setter..
Takke meg til østnorsk bastard/latsekk[8D][:D]

ja, de bare eeeer sånn liksom, overhypre små jævler[8D]
Nå har han tatt hintet da, han ligger, reiser seg opp sånn i ny og ne, men legger seg igjen bare jeg ser på han[8D]
Eldstemann ligger bare der og snorker, hender han gryntet litt i ny og ne av alt maset, men han gir blanke... Herlige Sneipen[:)]

ORIGINAL: Burger

Skjønner ikke helt hvorfor du har en pointer om du ikke jakter da.. eller gjør du det kanskje?

Jeg jakter, pappa jakter og går prøver... eldste hunden er topp premiert[;)]
Nå sitter jeg hos pappa og passer hans krapyler i helgen, gjør det de helgene han jobber...

Om jeg skulle hatt bare min egen, så hadde det ikke blitt pointer altså, må ha noe roligere som ikke krever så mye trening...

ORIGINAL: Miss Trash a lot

Skjønner ikke helt hvorfor du har en pointer om du ikke jakter da.. eller gjør du det kanskje?

Jeg jakter, pappa jakter og går prøver... eldste hunden er topp premiert[;)]
Nå sitter jeg hos pappa og passer hans krapyler i helgen, gjør det de helgene han jobber...

Ok[:)] Er selv vokst opp med pointere og kunne aldri tenkt meg en egen.. synes de krever for mye og jeg er for lat[8D][;)] Utrolig flinke jakthunder da (om de blir dressert bra vel og merke). Fuglehundenes rolls royce[:)]

ja, de er fantastikse, reiser jeg meg opp kan jeg komandere minste vofsen til det meste, godt desert er han, bare valp og rimelig trassig [8D]
Går som et skudd på fjellet, god på fugl, god kontakt med fører men alikevell selvstendig, topp konsentrasjon, så vi gleder oss til å få han på jaktprøve skikkelig[:)]
Jeg har vært borti mange stae og trassige valper, men han her tar liksom litt kaka... selv pappa sliter litt i ny og ne[8D]

Kjempefin! Vi har bare hatt rød/hvite og en herta[:)]

Vi har bare hatt en rød/hvit, hu dugde ikke til noen ting stakar[8D]
Var god å kose meg da...
Nå er hun i hundehimmelen[:(]

ORIGINAL: Miss Trash a lot

ORIGINAL: Gollemor

Åj, tror jeg ville klaget på valpekurset.

Han er valp nr 8-9 eller noe, pappa er hundetrener, trenger ikke noe valpekurs her[;)][8D]

sikker?

[:D][:D][:D][:D]

Back
Topp