I'm in love!!!!

Epleskrott

Forumet er livet
VIP
Oktoberskatter 2014
Vært hos jordmor i dag og hørt verdens nydeligste lyd av mini!! 

Fant lyden med en gang, men så skvatt mini unna så da måtte vi lete en stund for å finne den igjen!

Ville ikke måle symfyse (?) før jeg har vært på ul. Vil begynne med "riktig" termin! [:)][:)]

Så herlig

Hehe nei det telte hu ikke, men sa det hørtes ut som en galopperend hest[8D] Men tippet på rundt 150 - 160, ei eldre dame så har sikkert hørt noen ganger så hun vet sånn nesten..[;)] Sa det var normalt at den gikk veldg fort nå og at den sank en del senere i svangerskapet! [:)]

Åh, sikkert godt for deg å høre nå. Du har vel ikke sett/hørt eller noe som helst før nå? Skjønner du ble forelska i lyden[:D]

ORIGINAL: litjpi

Åh, sikkert godt for deg å høre nå. Du har vel ikke sett/hørt eller noe som helst før nå? Skjønner du ble forelska i lyden[:D]

Nei, dette var første gangen jeg har fått en virkelig bekreftelse på at det er liv inni her[:D] ENDELIG var det min tur også!! hihi[:D]

Har jo ikke klart å finne lyden med den tingen (HJERNETEPPE) min... men nå er det heeelt greit! tihi[:)]

Må være herlig å få en ordentlig bekreftelse!
Grugleder meg til ul om 3 uker, for det blir første "møte" med min her [:)]

Ja, helt aldeles fantastisk

trodde ikke en lyd kunne gjøre noe sånt med meg! kjenner jeg har vært skikkelig på gråten i hele dag... [8D]

[:D] åååå så MORO! På tide du fikk vite at alt var bra også. Herlige fantastiske lyden som bare roer oss langt inn i sjela

Så fantastisk[:)] Kan tenke meg at det var godt å få en bekreftelse på at alt står bra til der inne[:)] Nå kan du i hvertfall nyte svangerskapet og bare kose deg[:)]

Back
Topp