I'm having their baby

LittleBiii

Forumet er livet
Har noen av dere sett den serien? Satt her å gråt som bare det istad. Får så vondt i mammahjertet av å se dem måtte gi ifra seg babyen sin :'( Det hadde jeg aldri klart! <3

Tok opp forrige episode som jeg så her om dagen.. Skjønner ikke hvordan de klarer det, men jeg begynte først å gråte da hun ene bestemte seg for å beholde allikevel, etter jenta var født. Det var kjempevondt å se at hun var så knust over avgjørelsen sin, for deretter ombestemme seg..

Så en episode forrige uke. Tuting ja!

Tok opp forrige episode som jeg så her om dagen.. Skjønner ikke hvordan de klarer det, men jeg begynte først å gråte da hun ene bestemte seg for å beholde allikevel, etter jenta var født. Det var kjempevondt å se at hun var så knust over avgjørelsen sin, for deretter ombestemme seg..

Ja off, det må være helt forferdelig! Kan ikke forestille meg hvordan det må være å bære et barn i magen i 9 måneder for så å gi det fra seg :( Men ser det er flere som har ombestemt seg i programmet, pga når de endelig får se babyen så klarer de ikke å gi den fra seg <3

Ja, gråter som pokker og må gå å nusse på lille bebisen min.

Jeg klarer ikke å se på det programmet. I den ene episoden var det et par adoptiv foreldre som hadde vært med på 3 svangerskap hvor alle de biologiske foreldrene hadde ombestemt seg på sykehuset. I den episoden valgte også den moren å beholde, altså den 4. ungen adoptiverne gikk glipp av. Huff, jeg fikk så vondt av dem. Og moren var selv enig i at barnet ville få et helt annet liv hos de barnløse.. Vet ikke helt hva jeg synes om å utlevere så mange følelser med fullt navn og ansikt heller, men det er vel Statene på sitt beste :p

Jeg klarer ikke å se på det programmet. I den ene episoden var det et par adoptiv foreldre som hadde vært med på 3 svangerskap hvor alle de biologiske foreldrene hadde ombestemt seg på sykehuset. I den episoden valgte også den moren å beholde, altså den 4. ungen adoptiverne gikk glipp av. Huff, jeg fikk så vondt av dem. Og moren var selv enig i at barnet ville få et helt annet liv hos de barnløse.. Vet ikke helt hva jeg synes om å utlevere så mange følelser med fullt navn og ansikt heller, men det er vel Statene på sitt beste :p

Off, får vondt av adoptivforeldrene jeg også! Idag var det også ei som ombestemte seg i siste liten. Men skjønner den biologiske mammaen også. Det å få holde babyen sin for første gang er en helt magisk følelse, og keg kan ikke forestille meg hvordan det må være å gi bort babyen etter et sånt øyeblikk <3 Reagerte på det jeg også. Kan jo ikke være lett å skulle vise seg fram sånn på tv i en så sårbar situasjon som det dette er :(

Back
Topp