LittleBiii
Forumet er livet
Har noen av dere sett den serien? Satt her å gråt som bare det istad. Får så vondt i mammahjertet av å se dem måtte gi ifra seg babyen sin :'( Det hadde jeg aldri klart! <3
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tok opp forrige episode som jeg så her om dagen.. Skjønner ikke hvordan de klarer det, men jeg begynte først å gråte da hun ene bestemte seg for å beholde allikevel, etter jenta var født. Det var kjempevondt å se at hun var så knust over avgjørelsen sin, for deretter ombestemme seg..
Så en episode forrige uke. Tuting ja!
Ja, gråter som pokker og må gå å nusse på lille bebisen min.
Jeg klarer ikke å se på det programmet. I den ene episoden var det et par adoptiv foreldre som hadde vært med på 3 svangerskap hvor alle de biologiske foreldrene hadde ombestemt seg på sykehuset. I den episoden valgte også den moren å beholde, altså den 4. ungen adoptiverne gikk glipp av. Huff, jeg fikk så vondt av dem. Og moren var selv enig i at barnet ville få et helt annet liv hos de barnløse.. Vet ikke helt hva jeg synes om å utlevere så mange følelser med fullt navn og ansikt heller, men det er vel Statene på sitt beste![]()