Im fucked

Gollemor

Forumet er livet
VIP
Jeg skal snart på langkjøring (eller snart og snart.. om et par uker).

Men jeg klarer ikke sitte så lenge! Selv med en fem-minutts pause her og der, får jeg grusomt vondt i ryggen.
Jeg har prolaps, og nå i vinter har det vært fryktelig.

Å sitte i bil er det verste. Jeg klarer 30-60 minutter (hvis jeg får en pause inni der), men er ødelagt resten av dagen og dagen etter da[&o]
Selv om jeg tar smertestillende.

Langkjøring er jo myyyye lenger enn det.

What to do?
Kommer aldri til å få den fordømte lappen[:(][:(]

Vil da tro en kjørelærer har forståelse for at du trenger en pause nå og da? Er vel ikke om å gjøre å kjøre raskest mulig heller.

Jeg skal kjøre mellom 15 og 20 mil. Det er det som er vanlig her. 2 timer hver veg.

Det vil si at jeg trenger 4 pauser hver veg, og se frem til flere dager med fæle smerter etter det.

Ta kontakt med kjøreskolen og fortell de om det. Det tar de helt sikkert hensyn til [:)]

Tror kanskje jeg ville vurdert å ta den senere. Hvor lang pause trenger du?

ORIGINAL: gladlaksen

Huff.. nå har jeg knøla med den lappen siden oktober[:o] (Sykdomspause, og ufrivillig pause da kjørerlærer kræsjet og ble sykemeldt)
Vil bli ferdig med det.
Vel når jeg har kjørt en halvtime-time er det så vondt at jeg ikke har lyst mer. Tar jeg 5-10 minutters pause, klarer jeg en ny runde, men da makter jeg ikke så lenge som første omgang.. og slik fortsetter det. Dette utfra meg som passasjer på langtur. Der kan endre stillinger også, noe jeg ikke kan som sjåfør.

ORIGINAL: Gollemor

Huff.. nå har jeg knøla med den lappen siden oktober[:o] (Sykdomspause, og ufrivillig pause da kjørerlærer kræsjet og ble sykemeldt)
Vil bli ferdig med det.
Vel når jeg har kjørt en halvtime-time er det så vondt at jeg ikke har lyst mer. Tar jeg 5-10 minutters pause, klarer jeg en ny runde, men da makter jeg ikke så lenge som første omgang.. og slik fortsetter det. Dette utfra meg som passasjer på langtur. Der kan endre stillinger også, noe jeg ikke kan som sjåfør.

Skjønner veldig godt at du har lyst til å bli ferdig med det:) Men det blir jo ikke noe greit for verken deg, læreren eller den siste som sitter i bilen. Jeg vet ihvertfall at jeg hadde syntes det hadde vært kjempe kjipt om vi måtte ha pauser hele tiden.

Kan det vært du snart blir bedre igjen? Isåfall kan du jo prøve å ta det litt senere. ta alt det andre obligatoriske slik at du kun står igjen med oppkjøring og langkjøring:)

Vil bli ferdig med det.

Uff, unnskyld at jeg ler - men DET var jo veldig betryggende.. [:-]

ORIGINAL: Froskegele

Vil bli ferdig med det.

Uff, unnskyld at jeg ler - men DET var jo veldig betryggende.. [:-]

Er jo slett ikke sikkert at det var hans feil?
Kan jo ha møtt en sånn som meg, som kræsja første kjøretimen sin f.eks? [8D]

Skjønner godt du blir ferdig, men om du blir så ødelagt at du ikke kan sitte oppreist, og du ser frem til flere dager med pain, så bør du revurdere, etter min mening.

De tar nok hensyn til det!

Jeg blir fryktelig fort bilsyk, og spiser ofte reisesyketabletter om jeg skal sitte på med andre.
Da vi skulle ha glattkjøring, drar man jo i brekket og snurrer rundt og rundt...
Man kan jo ikke kjøre bil selv, etter man har tatt reisesyketablett.
Men da jeg forklarte situasjonen for kjørelæreren, fikk jeg ta reisesyketablett, og heller kjøre litt mindre.

De tar hensyn:)

Det er ikke noen andre med på langkjøringen heldigvis.

Jeg skulle gjerne utsatt alt til jeg ble bedre (hadde jeg bare visst når det ble.. jeg skal på ryggskole, men det er laaang ventetid). Jeg får ikke øvelseskjørt med gubben, og kjenner svært få andre i den byen her som jeg kan øvelseskjøre med. Jeg har heller aldri kjørt før jeg begynte med timer, så jeg er litt avhengig av å ta det litt intensivt og jevnt.

Får bare bite tenna sammen, og leve på rød-trekant-tabletter dagene etter.

går det ikke ann å utsette langkjøringen og ta alt det andre så lenge? eller er du såpass nærme oppkjøring at du må ta det nå?

ORIGINAL: Oceania

går det ikke ann å utsette langkjøringen og ta alt det andre så lenge? eller er du såpass nærme oppkjøring at du må ta det nå?

Jeg mangler bare langkjøring og kartkjøring.

Uff, føler med deg.. Skjønner godt at du vil bli ferdig for det er fort gjort å komme utav det viss du ikkje kjører på lenge, og da tar jo lappen enno lenger tid og blir dyrere. Her som eg kjem ifrå har vi ivertfall ein heil dag når vi skal på langkjøring, og eg fekk beskjed om å ta så mange pauser som eg ville. Men ville nok ringt å snakka med kjørelæreren på forhånd, sånn at han i tilfelle ikkje har noken avtaler som han må nå.
Håper det går bedre enn du trur, og god bedring [:)]

Back
Topp