I'm free!

Elisabeth1985

Glad i forumet
Vi sliter endel med legging om dagen, har gjort det i kanskje halvannen måned nå. Han blir helt hysterisk hvis jeg nærmer meg døra, så jeg sitter hos ham til han sover, noe som tar alt fra 15 min til 3-4 timer. Aner ikke hva jeg skal gjøre..
Skal ta kampen med ham om leggingen, men får så fryktelig vondt av ham når han blir hysterisk og panikkgråter..

Meeeeen, i dag satte jeg på en klesvask før vi gikk i senga, og når den var ferdig så sa jeg at "mamma går bare og henger opp vasken", og han sa ingenting! Når jeg var ferdig med den så gikk jeg tilbake til ham og satt der litt før jeg sa "mamma går på kjøkkenet for å rydde litt" og han sa igjen ingenting! Så jeg ryddet litt på kjøkkenet, og i gangen, la sammen noen klær, tok meg en røyk, og nå sitter jeg i soffaen og hører på at han leker i senga. Dette er helt utrolig!

Det MÅ være delig det! Håper han sovner ganske snart da [;)]
Hvordan går det med TV? [8D]

åå så deilig da [:)]
du får prøe å gå inn etterpå å si forsiktig god natt og en suss og så ut igjen [:)] lykke til!
Vi har også slitt endel med legging her i det siste, men nå har vi lagt regler.. 2 sanger eller en bok første gangen.. en sang andre gangen og ingen ting 3 og de neste gangene.. de tre siste nettene har hun lagt seg uten nooe problem [:D]

ORIGINAL: dripdrop

Ja, det er helt herlig. Klarer ikke å huske hvordan det var før dette tullet begynte engang. Før sa vi bare natta og så gikk jeg, så lekte han en stund (noen timer) i senga før han sovnet, uten noe mikkmakk, men det virker som om det er mange år siden. Hehe.

Det går bra med TV'n. Den er fortsatt på ferie, og blir nok der til over jul tenker jeg. Han maser ikke noe særlig etter den nå. Vi ser en gang i blandt på timmy eller drømmehagen på youtube, men bare litt, og så gjør vi noe annet. Han er en helt annen unge etter at tv'n ble borte. Han snakker og ler og leker og sier ifra om at han har gjort ut bleien, han vil være med ut, dra i barnehagen og på butikken. Han koser masse med meg og har blitt skikkelig flink med dupplo [:D]

Bare positivt! [:)]

ORIGINAL: alruto

Så herlig!!!Jeg også pleier å ta en spansk en,det funker innimellom[:D]

Tror ikke akkurat jeg gidder å håpe engang på at dette blir en vane med det første nei [:D] Men innimellom!

ORIGINAL: Elisabeth1985

Ja, det er helt herlig. Klarer ikke å huske hvordan det var før dette tullet begynte engang. Før sa vi bare natta og så gikk jeg, så lekte han en stund (noen timer) i senga før han sovnet, uten noe mikkmakk, men det virker som om det er mange år siden. Hehe.

Det går bra med TV'n. Den er fortsatt på ferie, og blir nok der til over jul tenker jeg. Han maser ikke noe særlig etter den nå. Vi ser en gang i blandt på timmy eller drømmehagen på youtube, men bare litt, og så gjør vi noe annet. Han er en helt annen unge etter at tv'n ble borte. Han snakker og ler og leker og sier ifra om at han har gjort ut bleien, han vil være med ut, dra i barnehagen og på butikken. Han koser masse med meg og har blitt skikkelig flink med dupplo [:D]

Bare positivt! [:)]

så kjekt å høre [:)]

Så utorlig bra! Kan tenke meg at det er veldig deilig.. [;)]
Hvordan går det btw: med hendene hans?

Så deilig da...håper det fortsetter sånn...

Så utorlig bra! Kan tenke meg at det er veldig deilig.. [;)]
Hvordan går det btw: med hendene hans?

Det går veldig bra med hendene hans, men de begynner å trekke seg sammen igjen nå. Skal operere i løpet av et år, lang ventetid nå.. Gruer meg til neste operasjon, han er jo litt eldre nå, og skjønner litt mer [&:]

Så flott Elisabeth!

Back
Topp