I'm back!

SiljeogEmilie

Blir kjent med forumet
Ja, så lenge varte "BV-ferien" min [8D] Har nå fått meg leilighet, og flytter ganske så snart [:)] Kjenner jeg gleder meg litt, skal bli godt å få tankene på rett kjør igjen. Je håper jo selvfølgelig at det ordner seg med BF, men jeg trenger tid, MASSE tid... Jeg vil ikke være i forhold med en jeg ikke stoler på, og heller ikke med en jeg IKKE kan stole på...

Ikke så lett å holde seg unna nei :)

Gratulerer med leilighet, håper dere kommer til å trives der. Ja, ikke lett å fortsette i et forhold etter et sånt tillittsbrudd, bruk god tid og tenk deg nøye om [;)]

Heisann!!

Har ikkje fått me meg ka som har skjedd, men forsto det va du som hadde sletta deg... det e veldig synd så eg e utrulig gla du e telbake.. Syns nu du virke som ei topp jenta[:)]
Uansett ka som har skjedd me deg og BF trur eg du e ei sterk jenta som kjem te å klare deg aleina om det skulle bli det endelige utfallet...
Du har jo heldigvis Emilie som by the way e ei utrulig nyydelig jenta... [:D]

ORIGINAL: SiljeogEmilie

Ja, så lenge varte "BV-ferien" min [8D] Har nå fått meg leilighet, og flytter ganske så snart [:)] Kjenner jeg gleder meg litt, skal bli godt å få tankene på rett kjør igjen. Je håper jo selvfølgelig at det ordner seg med BF, men jeg trenger tid, MASSE tid... Jeg vil ikke være i forhold med en jeg ikke stoler på, og heller ikke med en jeg IKKE kan stole på...

Så godt å høre! [:)] Håper at det går din vei nå, Silje! Kjekt du er tilbake også!

Velkommen tilbake! Godt å høre at du fant deg en ny leileghet raskt, så får nå det bare ta den tid det gjør i forhold til BF.
Lykke til, og kjekt du ikke var borte så lenge!

Back
Topp