Im back!

Jippi Ananas

Forumet er livet
Ja, da var jeg her igjen da! Gurimalla så aktive dere har vært!! [:D] Jeg har vært pc-løs en liten (laaaang) stund nå, for jeg har hatt virus besøk. [:@] Onkelen min har fiksa den og han fant 14 virus og 134 kritiske punkt. [8D] Er det mulig liksom! [&:] Noen folk burde liksom ikke ha data vettu. [:D] Men nå er jeg her da, med "ny" pc! Deilig!

Velkommen tilbake! [;)]

Velkommen tilbake! Virus er skumle greier. En gang hadde jeg 188 stk...da var jeg litt flau [:D]

Nå har jeg flere antivirusprogrammer [:)] (jeg og jeg fru Blom...gubben da [;)])

koselig å ha deg tilbake! [:D][:D]

tusen takk alle sammen! Så godt å være tilbake igjen. får ikke til å følge med når det blir så langt opphold... [:)]

ORIGINAL: Sanasol

Velkommen tilbake! Virus er skumle greier. En gang hadde jeg 188 stk...da var jeg litt flau [:D]

Nå har jeg flere antivirusprogrammer [:)] (jeg og jeg fru Blom...gubben da [;)])

OI, jeg syntes det var flaut med 14 jeg... [8|] [:D] Jeg har antivirusprog også, men jeg hadde visst ikke brukt den jeg... [8|] Trodde sånne ting ordna seg sjøl vettu! [8D] Nå er det firefox i stedet for internett også, det var visst tryggere. Vi får nå se. [:)]

Kjekt at du er tilbake!! [:D] 

Back
Topp