i'm back!!

krølle..

Gift med forumet
Hei hei.....nå er jeg tilbake[;)]
har ikke hatt internett på 2 uker...kriiiiise...
men nå har jeg nett for godt....håper jeg!!!!

hvordan går det med dere alle???? har savnet dere masse!!!!!
blir nok ikke den store oppdateringen for meg...blir jo sittende mange dager for å lese hva som har skjedd.. hihi....noe jeg burde få med meg????

Velkommen tilbake! Det går bra her[:D]

Hmm, er nok noe du burde få med deg ja, selv om det ikke har skjedd så veldig mye spennende. Var texas her for ett par dager siden, men nå er alt normalt igjen:) Lykke til med lesinga, blir vel noen innlegg i løpet av to uker kan jeg tenke meg...[8D][:D]

har savnet deg her inne, så nå var det godt å høre fra deg[;)][;)][;)]
er ikke så veldig aktiv selv for tiden men kommer innom så fort jeg har litt tid hehe[8D]

har dere fått flyttet eller??[:)]

Vet du hva, tidligere i dag tenkte jeg: "Hmm, lenge siden Krølle har vært på nett....."- godt å se at alt står bra til med deg, velkommen tilbake!

Hei og hopp! Velkommen tilbake![:D]

ORIGINAL: MinniMe

er ikke så veldig aktiv selv for tiden men kommer innom så fort jeg har litt tid hehe[8D]

hihi....ja har fått flyttet....åsså gikk jeg tom for strøm på datan...åsså finner jeg ikke den forbanna strømledninga!!!! hehehe....er ikke det typisk, men fant den gamle datan m strøm!!!!! såå kom meg inn igjen!!! hihih...

ORIGINAL: krølle..

ORIGINAL: MinniMe

hihi....ja har fått flyttet....åsså gikk jeg tom for strøm på datan...åsså finner jeg ikke den forbanna strømledninga!!!! hehehe....er ikke det typisk, men fant den gamle datan m strøm!!!!! såå kom meg inn igjen!!! hihih...

he he det skal ikke vere lett:)[8D]

godt jeg er blitt savnet da![:)][:)]

må bare fortelle alle at selma er lagt på eget rom for føøørste gang!!!!! wiii....blir spennende..men regner ikke med vi får sove noe mere for det....den lille jenta mi er aller mest glad i å terrorisere mamman og pappan om natta...heeeeelt til hun fpr ligge mellom dem i dem sin seng...[8|][8|]

ORIGINAL: Lapez

Hei og hopp! Velkommen tilbake![:D]

hehe[:D] vi har og en sånn terrorist i våres seng, bare at her er problemet at han ikke vil sovne i egen seng....

Back
Topp