Im back ..

Buu, trist å høre at det ikke gikk veien denne gangen sanndy... Men du har jo et godt utgangspunkt nå med at du har faktisk vært gravid 2 ganger!

Ikke bli for trist for lenge, men gi deg selv lov til å være lei deg og! Følelsene er mange med dette har jeg innsett! Optimismen kommer nok tilbake :) og neste spiren skal sitte :)

Buu, trist å høre at det ikke gikk veien denne gangen sanndy... Men du har jo et godt utgangspunkt nå med at du har faktisk vært gravid 2 ganger!

Ikke bli for trist for lenge, men gi deg selv lov til å være lei deg og! Følelsene er mange med dette har jeg innsett! Optimismen kommer nok tilbake :) og neste spiren skal sitte :)

Takk for fine ord :-) optimismen er sakte men sikkert på vei tilbake igjen allerede, prøver å tenke positivt over at jeg ble gravid og ser frem til å få bli det igjen:-) har troa på at neste gang skal det gå ❤

Takk for det ❤️ ble en skuffelse dette, men neste gang er det min tur å gå hele veien, det er jeg sikker på :) ser positivt på at jeg ble gravid og tenker at det blir jeg neste gang også :)

Hvordan går det med deg da? hvor ligger du i løypa? Er dere igang enda?:) og har mannen fått en mer positiv holdning siden sist ?:)
Ja, du må nesten tenke sånn. Du ble gravid og da er det håp til en annen gang! Håper du ikke trenger å vente så lenge før dere kan gå i gang igjen :)

Vi skal inn denne uka til første samtale. Er veldig spent. Mannen er fortsatt redd, og har fått legen sin til å kontakte klinikken for å forklare problemet hans, slik da de kan forsøke å være litt skånsomme med han. Får håpe han takler det bedre enn han tror, og at jeg heller ikke glipper ut. Er rimelig stressa i hodet for tida... Tankene svirrer og jeg teller på fingrene for når vi vil kunne starte opp hvis de gir grønt lys for oppstart :) Neste mens starter ca 12.okt så hadde vært fint å kunne komme fort i gang.

Ja, du må nesten tenke sånn. Du ble gravid og da er det håp til en annen gang! Håper du ikke trenger å vente så lenge før dere kan gå i gang igjen :)

Vi skal inn denne uka til første samtale. Er veldig spent. Mannen er fortsatt redd, og har fått legen sin til å kontakte klinikken for å forklare problemet hans, slik da de kan forsøke å være litt skånsomme med han. Får håpe han takler det bedre enn han tror, og at jeg heller ikke glipper ut. Er rimelig stressa i hodet for tida... Tankene svirrer og jeg teller på fingrene for når vi vil kunne starte opp hvis de gir grønt lys for oppstart :) Neste mens starter ca 12.okt så hadde vært fint å kunne komme fort i gang.

Så bra at legen har ringt og forklart, de tar nok ekstra hensyn da, de er så flinke og forståelsesfulle der så går nok kjempebra :-)

Går alt etter planen her så kommer mensen 13.okt, blir liggende veldig likt vi da :-) men man vet jo aldri etter en SA, de sa at det kunne være alt fra 3 til 8 uker til, men var jo ikke så langt på vei så håper at den kommer når den skal :-)

Så bra at legen har ringt og forklart, de tar nok ekstra hensyn da, de er så flinke og forståelsesfulle der så går nok kjempebra :)

Går alt etter planen her så kommer mensen 13.okt, blir liggende veldig likt vi da :) men man vet jo aldri etter en SA, de sa at det kunne være alt fra 3 til 8 uker til, men var jo ikke så langt på vei så håper at den kommer når den skal :)
Jeg har også ringt dit og forklart litt, og synes hun jeg snakket med virket veldig hyggelig og positiv. At mannen min gikk til sin lege og tok opp temaet sier meg jo også at han prøver :) Så får jeg bare være med å holde foran øynene hans når han skal ta blodprøve...

Håper mensen din kommer på rett tid og at vi også kan starte opp ganske raskt :) Jeg har bursdag i november, så hadde vært fantastisk om noe hadde skjedd til da.

Back
Topp