Im back ..

Sanndy

Forumet er livet
♡Junigull 2016♡
Oktoberlykke 2019
Novemberbarna 19
FebbisBebbis2021 ❄️
Ble gravid på første ivf forsøk, men endte desverre i en tidlig SA kom ikke lengre enn uke 5.

Er veldig lei oss, og den lange veien blir lengre nå, men de mener at det er positivt at jeg ble gravid og at da er det stor sjanse for at jeg blir det neste forsøk også :-)

Har hatt en MA og nå en SA og de sier at det er veldig liten sjans for at det skal gå galt igjen, starter opp så fort mensen kommer:-)
Satser alt på dette forsøket :-)

Så godt at du får komme i gang raskt. ♡ Utrolig leit at du mistet. :(

Så godt at du får komme i gang raskt. ♡ Utrolig leit at du mistet. :(

Takk for det ❤️
Var hos gyn idag og fikk bekreftet at alt hadde kommet ut av seg selv denne gangen, og så anbefalte han oss å ta et til forsøk før lapraskopi siden han mente at han skulle ha sett det om det hadde vært væske i dem som hadde lekket inn til livmoren.
Kan jo ikke se hvorfor de er tette men har jo ikke noe å bety, var bare redd for at de forurenset livmorhulen.
Men da han mener på at det er veldig liten sjanse for det så er det jo godt å få starte fortest mulig :-)

Har en bedre dag idag og begynner å komme tilbake til mitt optimistiske selv :-P

Takk for det ❤️
Var hos gyn idag og fikk bekreftet at alt hadde kommet ut av seg selv denne gangen, og så anbefalte han oss å ta et til forsøk før lapraskopi siden han mente at han skulle ha sett det om det hadde vært væske i dem som hadde lekket inn til livmoren.
Kan jo ikke se hvorfor de er tette men har jo ikke noe å bety, var bare redd for at de forurenset livmorhulen.
Men da han mener på at det er veldig liten sjanse for det så er det jo godt å få starte fortest mulig :-)

Har en bedre dag idag og begynner å komme tilbake til mitt optimistiske selv :-P

Så utrolig godt å høre! ♡Jeg håper virkelig at du får en termin-spire neste gang. ♥

Så bra!! Dette er jo flotte nyheter!:D Og godt å høre at du kan få startet opp igjen så raskt:) Lykke til med oppstart:)

Trist at du mistet :( men godt du får startet opp raskt :) så utrolig bra at legen var positiv , det syns jeg hjelper masse om dem er det hvertfall ;) masse lykke til! Neste gang er det din tur ❤️

Fryktelig trist å lese at du mistet spiren :(! Imidlertid blir jeg optimist på dine vegne igjen nå, både fordi du faktisk BLE gravid og fordi gyn hadde en så klar formening om at dere burde kjøre på med nytt forsøk så fort som mulig. Ta godt vare på deg selv og se frem til nye muligheter som ligger foran dere. Håper og tror resultatet da blir et helt annet til slutt.

Trist at du mistet, håper at spiren vil sitte neste gang :-)

Ånei, så trist :-( Uff. Tenkte på deg her om dagen og lurte på hvordan det gikk. Håper neste gang blir klaff som holder seg der!

Å nei :( Så leit at du mistet Sanndy... Skjønner at du har det tøft nå! Godt at du faktisk får starte opp så fort igjen, selv om det nok blir en mager trøst akkurat nå. Klem

Kjempe trist at det endte slik :(
Neste gang skal spiren sitte hele veien! Kjempe bra at du får starte opp så kjapt og at legen er så positiv :)

Takk fo støtte alle sammen :-) dere er fantastiske ❤❤

Må jo innrømme at dette er utrolig tungt og følelsene er veldig i ubalanse.
Men velger å satse alt på neste forsøk, dette forsøket viser at det er nok bare egglederne som er problemet, og jeg blir nok gravid fort igjen, ble gravid på første PP før de ble tette og nå første ivf, så blir nok neste også. Og å miste to ganger er helt normalt, men gyn sa at det er bare 1% av de som har mistet to ganger som mister en tredje gang, så dette går nok fint :-)

Prøver å tenke på at jeg bare havnet innenfor de uheldige som må oppleve to spontanaborter på rad, men får friske barn etterpå :-)

Ble gravid på første ivf forsøk, men endte desverre i en tidlig SA kom ikke lengre enn uke 5.

Er veldig lei oss, og den lange veien blir lengre nå, men de mener at det er positivt at jeg ble gravid og at da er det stor sjanse for at jeg blir det neste forsøk også :)

Har hatt en MA og nå en SA og de sier at det er veldig liten sjans for at det skal gå galt igjen, starter opp så fort mensen kommer:)
Satser alt på dette forsøket :)

Uff, det var veldig trist å høre :(
Alle gode ting er tre? :)
Masse lykke til..

Ånei, så trist :-( Uff. Tenkte på deg her om dagen og lurte på hvordan det gikk. Håper neste gang blir klaff som holder seg der!

Takk for det ❤️ ble en skuffelse dette, men neste gang er det min tur å gå hele veien, det er jeg sikker på :-) ser positivt på at jeg ble gravid og tenker at det blir jeg neste gang også :-)

Hvordan går det med deg da? hvor ligger du i løypa? Er dere igang enda?:-) og har mannen fått en mer positiv holdning siden sist ?:-)

Back
Topp