I'm back!!

Frøken Ustrøken

Gift med forumet
Halloo, alle sammen! :-)
Da har jeg beveget meg inn her igjen etter en laaaang pause.. Vet ikke om noen av dere husker meg engang ;-)
Mye har skjedd siden sist, og for å gjøre en lang historie kort, så har jeg brutt ut av et forhold som, (for å si det på en pen måte), ikke var noe særlig bra. Men jeg har derimot gått inn i et nytt forhold i etterkant, som er stikk motsatt av det jeg hadde før! For første gang i hele mitt liv, kan jeg med hånden på hjertet si at jeg er LYKKELIG!:-D Og når til og med både venner og familie sier at jeg ser mye bedre ut, og de kan for første gang på flere år SE at jeg har det bra, ja da MÅ det jo være sant;-)
De har til og med snakket mer med min nye samboer på de mnd vi har vært sammen, enn det de gjorde med han jeg var sammen med i nesten 8 år, (ALLE kommenterer dette), så det sier vel sitt... Anyway, jeg kommer nok ikke til å være superaktiv inne her helt enda, men skal prøve å stikke innom med jevne mellomrom :-)
Snakkes a! ;-)

Jeg har bare vært her siden februar, men om du var her da så husker jeg deg ikke, men velkommen tilbake fordet :D
Er jo så mange flotte mennesker her inne :):)

Velkommen tilbake :)

Back
Topp