Im back

hero

Venter et februarmirakel <3
Februarlykke 2015
Nå har jeg fått uke 36 til innsett om "isfrid" overlever opptiningen. Skummelt altså... Er egentlig veldig forberedt på at det ikke går egentlig, så om det går så er det en bonus. Jeg Har slitt med mye negtative tanker og hele prøverørskarusellen holdte på å ødelegge forholdet vårt. Men denne gangen er det andeledes:

1. Flere av mine venner vet om det, jeg får mer støtte og forståelse.
2. Jeg har et mer avslappende forhold til prøverørskarusellen.
3. Går det ikke så går det ikke på frys da blir det ferskforsøk
4. Dette skal gå bra.
5. Eneste jeg klarer og tenke positivt på er at dette.

Heier masse på deg å

Velkommen tilbake i klubben! Heng her endo eg som du ser og går rundt med to fryseegg i magen akkurat no med testdato 8/5. Positiv billigstrimmel før i dag på rugadag 11, men fryktar det kan vera litt hcg som heng igjen frå halv el.sprøyte satt 30.4. Dei har satt meg på litt tilførsel av hcg i rugeperioden denne gongen for å prøva om det kan hjelpa på på eggfestninga. Håpar det er min tur no og at du kjem etter med di isfrid om litt! Masse lykke til! :)

Så spennende kjære deg Utrolig lenge siden jeg har vært her inne, men kommer til å følge deg når tiden kommer

Lykke til når dere er i gang :)

åhhhh jeg kan ikke tro at vi skal igang igjen...sitter å dagdrømmer om en ny en men allikavel frykt for at jeg ender opp som i forrige svangerskap bortsett fra at nå har jeg lille store tulla mi som blir 3 i september

Du kommer til å få så god oppfølging, at det trenger absolutt ikke skje det samme neste gang <3
Jenta di er så sterk og nydelig, så uansett kommer det nok til å gå kjempebra neste gang og :) Tenk positivt som du selv sa i sta, hehe :D

Men kan forstå at du tenker på det altså, særlig nå som du har en jente som du også skal ta hensyn til. Jeg håper at du slipper unna svangeskapsforgiftning neste gang :love2

Jaaaa, det er bare frykten for å måtte være borte fra kråka.....at jeg ikke kan være der for henne. Men selve forgiftninga skal jeg takle ja... Posetive tanker til oss begge *dreamer*

Back
Topp