I'm back!

VeL

Glad i forumet
Da var vi tilbake fra syden :) Syykt deilig med fint vær og total ro og fred. Bekkenet har faktisk blitt mye bedre også, tror det er noe mentalt i det. 32 uker i morgen og fulladet til resten av svangerskapet og tiden etter... Tror jeg. Får se hvor lenge det varer, hehe.

Hvordan går det med dere? Jeg har skummet gjennom noen første sider, ser ikke ut som det har vært så mye drama, eller? Håper alt er bra :)

Velkommen tilbake. :) Høres ut som turen var vellykket :) Hvor var dere da?

Her her det ikke vært så mye drama nei. Er 30+1i dag :D Bare 10uker igjen, så nå har nedtellingen startet for fult ja :)

• Liker
Reactions: VeL
Velkommen tilbake fra sydenland! Høres veldig deilig ut! :)

Ganske rolig her, ihverfall hos meg. Har fridag i dag etter arbeidshelg. Deilig!
Så nå ser jeg på God morgen norge og kakepynting.. hehe

:)

• Liker
Så deilig med varmere strøk da :D

Vil tro det har hjupet på bekkenet ditt :D

Her er jeg jeg 32+2 å syns tiden bare raser.Ikke vært så mye drama her, men det skjer da ting fordet :P

• Liker
Så itrolig godt med ferie da!:) godt dere har kost dere:) ja nå er virkelug nedtellingen startet her og:)

• Liker
Velkommen tilbake :)
Å,en Sydenferie hørtes fantastisk ut nå..
Får håpe sola kommer tilbake hit snart også :)

• Liker
Takk, jenter :) Det var ikke mer avansert enn Gran Canaria, men vi leide en takterrasseleilighet laaangt fra turiststrøkene og bare koset oss. Jeg får så mye kos, hjelp og støtte av mannen min - får bare ikke rost ham nok. Det var flott å bare være sammen i to uker og gjøre akkurat det vi hadde lyst til "her og nå". Mistenker vi ikke får muligheten til det på en stund nå..
og så var det like godt å komme tilbake, faktisk. Endelig hjemme, til tross for tåke og regn. Det er jo bare tegn på våren det :)

Og så har vi tatt masse flotte gravidbilder! Hvis noen av dere skal på Gran Canaria, er det absolutt verdt litt penger og et par timer. Uansett om det er alenebilder, familiebilder, barnebilder eller hva som helst. Pedro er bare talent, vi nytet hvert øyeblikk av fotograferingen og resultater, og det til tross for at han ikke snakker engelsk. Her er nettsiden:
http://www.cienporcientofotos.es/maternidad/
vi var så fornøyde at de fikk lov å legge ut våre bilder også. Kanskje de kommer etter hvert :)

Back
Topp