I'm back!

JanneJenta78

Forumet er livet
Og her var alt plutselig nytt! Hehe emoticon  Hvordan er det med dere jenter og alle de nydelige barna deres? Snuppa rundet 11 måneder i går..hvor er de blitt av?? Har første permisjonsdag igjen i dag etter at sambo har hatt 5 uker perm og jeg har jobbet. Fikk en forsmak på hvordan det blir til høsten..*likte ikke* Blir lite tid med barna ja emoticon  Men nå skal jeg nyyyte de neste 2 månedene, og så får "hverdagen" komme når den kommer emoticon

Håper alle for en flott uke! Til lørdag reiser jeg og ungen til Tyrkia med mamma og mormor..gleder meg! emoticon

Velkommen tilbake :)

Her er det mye nytt ja.. Og som du kanskje har merka har de fleste rømt herfra.. veldig stille for tida. De henger på en gruppe på facebook isteden...

Så deilig å være hjemme litt igjen da.. jeg har min første dag på jobb i dag. Helt greit.. egentlig litt digg men går vel ikke mange dagene før jeg endrer mening og ønsker meg hjem igjen :)

Ha en super uke og kos dere masse i Tyrkia.. Sååå deilig :)

Velkommen tilbake :) Er litt lite liv her for tiden da.

Blir nok godt med litt mer permisjon. Her var permisjonen helt over i mars, så nå har jeg ikke noe ferie før i august. Ellers så går det bare bra. Matheus er snart 13.mnd. Så tiden flyr av sted.

God tur til Tyrkia. Håper dere får en herlig ferie :)

Der var du ja!!!!! Vi lurte veldig på hvor du ble av! Alt bra med deg og dine?  Du må komme deg på tryneboka! Vi har en gruppe der med live chat :P Weee!

Koselig å "se" deg igjen! Og takker så mye igjen for dvd'en! Har tatt av ca 9,5kg med hjelp av den!

Klem fra meg!

Back
Topp