IM BACK!

Knertina og ungene

Forelsket i forumet
Jesus hvor lang tid det skal ta å få tilbake profilen sin!!! en liten forandring på nicket men det ligner hvertfall =)
Hvordan har dere hatt det i jula da??

* Knertine og gutta ^^

godt å ha deg tilbake

jula har vært full av hormoner og tårer! så i dag pakka jeg den bort. ble bedre med en gang. tror ikke horonene mine liker jul [;)]

hvordan har julen din vært?

ORIGINAL: november86

godt å ha deg tilbake

jula har vært full av hormoner og tårer! så i dag pakka jeg den bort. ble bedre med en gang. tror ikke horonene mine liker jul [;)]

hvordan har julen din vært?

Hormonene mine har taklet julen overaskende bra i år. Er ikke fan av jula generelt. Men i år så har den ikke vært så ille. Julen ble likevel pakket ned i esker og poser i dag. Fraktes ned i kjelleren i morgen. Men det blir bedre nå som det er barn i hus. Gleder meg på deres vegne istede =)

Trist å høre at jula di har vært såppas ille men bra du føler deg bedre nå :) Så istede for å si god jul så sier jeg GODT NYTTÅR! =)

Flott du er tilbake!

Detta har hvert den beste jul for meg noen gang! Ble jo fridd til på selveste julaften

ORIGINAL: Nolita09

Flott du er tilbake!

Detta har hvert den beste jul for meg noen gang! Ble jo fridd til på selveste julaften

Wæææh, GRATULERER!!!!!!! Så utrolig gøy! Da skjønner jeg at den har/er super =) GRATULERER IGJEN <3

ORIGINAL: Knertina og ungene

ORIGINAL: Nolita09

Flott du er tilbake!

Wæææh, GRATULERER!!!!!!! Så utrolig gøy! Da skjønner jeg at den har/er super =) GRATULERER IGJEN <3

Hihi ja! Tuuusen takk <3

Back
Topp