I'm back

Minismurf

Gift med forumet
fra solen [:D]
HJEMME IGJEN HOS GUTTEBASSEN MIN!!! Er så glad [:D][:D]

J hentet han inn til meg i senga i dag da han våknet. Han var sååå rar da han så meg. Smilte masse og kikket tilbake til pappa'n sin. Hvem er hun neger'n der liksom..tihi..
Så nå får han ikke være så lenge borte fra meg før han skal på sin egen bryllupsreise har han fått beskjed om

Ellers ikke noe stort som har skjedd her ser jeg.. bortsett fra at det popper opp nye gravidmager i hytt og pine [8|] Makan til kaniner her altså...

Fikk forresten en telefon i går, men den skal jeg fortelle om senere... [;)] HAHA!

Velkommen tilbake, jeg har savna deg [:)][:)]
Har du hatt det fint? Sånn sett bortifra savnet?

Hmm...nå ble jeg nysgjerrig!! Når er senere?? Jeg begynner å jobbe i kveld, så blir enda mindre bv tid fremover [&:]

Velkommen tilbake :D Kjempe bra at du har hatt en fin tur !;)

FORTELL FORTELL :D

Velkommen tilbake!! [:D][:D][:D]

Men ja, VELDIG nysgjerrig!! FORTELL[:D][:D][:D]

ORIGINAL: *Høna*

Velkommen tilbake, jeg har savna deg [:)][:)]
Har du hatt det fint? Sånn sett bortifra savnet?

Hmm...nå ble jeg nysgjerrig!! Når er senere?? Jeg begynner å jobbe i kveld, så blir enda mindre bv tid fremover [&:]

Har hatt det fint, ja. Fint sted og fint hotell [:)] Overskyet hele mandagen, ellers knall vær.
Men kjenner at jeg ikke kan dra på tur alene med andre over lengre tid [8|] Ble litt anspent/irritasjon over søstra mi de siste par dagene [:@]

Så trist at du skal på jobb [:(] Da var det kapitellet over liksom.. Men blir nok godt å komme dit allikevel [;)] Skal på jobb igjen til uka jeg også [8D]

Ellers; [8D][8D] ER SÅ morsomt å gjøre dere nysgjerrig [:D] Vet ikke når senere er.. Venter tlf i dag igjen [;)] tihi..

ORIGINAL: Baby R

*Ikkenyskjerrigidetheletattheraltså*

Regna med en sånn fra deg, ja [:D]
Nysgjerrigper!

ORIGINAL: Tonjeoglillegutt

Skal du bli tante eller noe?[:)]

ORIGINAL: gullemitt09

=) bildeeeer....

ORIGINAL: Minismurf

ORIGINAL: Baby R

*Ikkenyskjerrigidetheletattheraltså*

Regna med en sånn fra deg, ja [:D]
Nysgjerrigper!

Näääh, ikke jeg nei[:)]

Okei. Nå har jeg fått tlf... Men jeg vil drøye det til kanskje i helgen.. Muligens en uke [8D]

Okei. Nå har jeg fått tlf... Men jeg vil drøye det til kanskje i helgen.. Muligens en uke [8D]

sluttaaaaaaaaaaaaaaa .....*sisisisisisisisisisdeeet* *mase* ;)

DUMME DUMME DAMA

[8|]

skulle ønske deg velkommen tilbake og at du har vært savnet, men nå vet jeg ikke helt om jeg gidder..[:D][8D]

ORIGINAL: mammabenti

Velkommen tilbake :D Kjempe bra at du har hatt en fin tur !;)

FORTELL FORTELL :D

ORIGINAL: novembermams

skulle ønske deg velkommen tilbake og at du har vært savnet, men nå vet jeg ikke helt om jeg gidder..[:D][8D]

ORIGINAL: mammamilla

VELKOMMEN HJEEEEM [:D][:D]

[:D] Taaaakk for deeet [;)]

Back
Topp