fano
Gift med forumet
Er kjempe fornøyd med dagen, selv med myyye venting. Fikk beskjed om og være der kl 09, men vi var der kl 08.30. Vi satt og satt og ikke før kl var litt over 10 ble vi ropt inn og fikk seng. Så var det litt mer venting før de kom og satt veneflon og trillet meg inn. Jeg var sistemann på lista og det var supert, da var det ikke noe stress liksom. både sykepleiere og legen var i strålende humør og vi fleipet og hadde det greit [:D] Fikk dop i lange baner og jeg ble skikkelig full, spurte tilog med etter rusbrus for go få litt smak på rusen, haha. Jeg kjente veldig lite til stikkingen i\ og ikke noe blod så jeg er strålende fornøyd. Fikk ut 14 egg og når vi gikk spurte jeg om hvor mange som var modne og det var foreløpig 13stk så vi krysser for fin utteling. Gubben sin avlevering var helt grei til icsi også så da blir det hans vi bruker, jippi [:D] Jeg lå litt lenger i dag for dopen satt i og jeg ble jo litt full, hehe. Smertene begynte og komme litt snikende så jeg fikk 1 pinex forte og 1 paracet og da blei det bra. Nå har jeg kommet hjem og er kjempe spent på resultatet i morgen [:D][:D][:D]