I'm back fra ullevål

Kattepus84

Elsker forumet
Ja nå kom jeg nettopp hjem fra ullevål etter uttak.

Det har egentlig gått veldig greit, men det var jo ikke sånn spesielt behagelig da [8D]
Anyway....De fikk ut 18 egg!!!!

Det er vel i overkant mye?!?!

Men jeg fikk beskjed om at de vil prøve IVF på halvparten av dem, og ICSI på resten....Grunnen til dette var fordi vi har prøvd i 6 år uten hell, så siden jeg fikk så mange egg så kunne de prøve begge deler..

Nå krysser jeg bare fingrene for at alt går bra! Håper virkelig det ass!!!!!!
De ringer i morgen før kl 10[:D]

Men så har jeg et spørsmål til dere som har hatt uttak.....Nå skal jeg jo ta crinone, men jeg var helt i svime etter uttaket så jeg fikk ikke med meg når jeg skal ta det idag....bør jeg ta det nå med en gang, eller vente til i kveld?
Imorgen skal jeg jo ta morgen og kveld, det fikk jeg med meg...Og man skal jo ta det ca hver 12. time...så derfor lurer jeg på om jeg bør ta dagens dose i kveld?!?!

Skal si du har gjort jobben din med å verpe fram så mange egg[:D] 18 egg er jo helt fantastisk. Håper alle blir befrukta å du får et helt fotball lag på frys[:D]... Heldig du som får både icsi og ivf...kan jo ikke gå noe annet en bra hos deg. Jeg tok første dose crinone da jeg kom hjem å så på kvelden igjen samme dag jeg hadde uttak

wee så mange da [:D] Krysser fingrene til i morgen. jeg har alltid fått besjed om og ta første dose crinone når jeg kom hjem, så en til på kvelden. Og jeg tok også crinonen etter innsett og så på kvelden igjen [:D]

Hmmm... skal jeg ta 2 ganger idag???
står på det info arket jeg fikk at jeg skal ta det en gang idag, og fra og med i morgen skal jeg ta to ganger daglig...helst med 12 timers mellomrom...

Hmm...nå ble jeg usikker...

Gratulera med vel-overstått uttak Kattepus! Og mange egg!![:D][:D]
De gjorde det samme med mine egg, eg fikk ut 21 då eg hadde uttak i des 08, og då tok de halvparten på ivf og icsi[:)]
totalt blei 8 befrukta, og 4 fortsatte utviklinga rett til innsettingsdagen[:D]

Eg gikk på progestankapslar, men crinone går jo for det samme. Eg tok eit par timar etter uttaket(sikkert mellom 15-17, hadde uttak i 9-tida), og så på kvelden igjen når eg hadde lagt meg i 22-23 tida ca[:)]

Blir ein spennande dag i morgon når du får vite litt om befruktninga!![:D][:D]

JEg fikk også ut 18 egg og fikk ingen problemer med det. Men et tips er å drikke masse vann og spise lite salt, da får du skillt ut overskuddsvæske[:)].
Ang Crinone så tok jeg det første gang på kvelden den dagen jeg var på uttak, men fikk du ikke med et informasjonsark? Der skal det stå hvordan skal tas[:)]!!

Gleder meg til å høre oppdateringen i morgen[:)]

ORIGINAL: fano

wee så mange da [:D] Krysser fingrene til i morgen. jeg har alltid fått besjed om og ta første dose crinone når jeg kom hjem, så en til på kvelden. Og jeg tok også crinonen etter innsett og så på kvelden igjen [:D]

signere fano snuppa[:D][:D][:D]

Wow, så bra med 18 egg!!! [:D]

Håper mange blir befruktet og at du til og med får noen på frys[:)]

Det med Crinonen vet jeg ikke enda[;)]

Nå blir det spennende å høre hvordan det har gått med befruktningen i morra[:D][:D]

Tusen takk alle søte snupper[:D][:D][:D]

SkattIMagenSnart: Nå gleder jeg meg skikkelig til du skal inn også....
Er nesten helt sikker på at du får uttak neste mandag, og innsett igjen neste onsdag [:D]
Da ligger vi bare en uke forskjell [:D][:D] Ååååååå dette blir så bra!!!!![:D][:D][:D][:D][:D]

Jaaa! [:D]

Dette blir superspennende!! [:)]

Håper jeg får mange fine egg jeg også[:)][:D][:)]

En uke mellom hverandre er jo kjempesgøy, og da kommer vi jo i samme terminforum vettu[;)][;)][;)]

ORIGINAL: fano

sign denne[:)]

ORIGINAL: ace82

Masse lykke til i dag [:D] Bare en drøy time igjen nå [;)]

Takk for at du tenker på meg!![:D][:D][:D]
Ullevål ringte faktisk akkurat når du posta innlegget [:D][:D][:D] hihi :)
Har nå 6 befrukta ICSI egg [:D][:D]
Blir innsett imorgen [:D][:D][:D]

ORIGINAL: Chumalunga

Flotte resultater så langt! Håper du får maaaange befruktet![:)][:)]

Back
Topp