Im back fra egguttak *lang*

hero

Venter et februarmirakel <3
Februarlykke 2015
Jeg måtte bare fortelle dette selv fordi det var så komisk. Jeg har nesten ikke sovet i natt fordi sambo å jeg la oss ganske seint(dumme oss). Anyway, har ikke sovet sånn superbra, men jeg har fått sånn ok søvn. Jeg ville bare sove videre da han vekte meg. Jeg sto opp dusja å så skulle jeg ha på meg bodylotion fordi det er jeg avhengig av, men det var ikke noe igjen av favoritten min[&:] Vell vell, jeg hadde jo mange liggende å i halvsøvne smurte jeg meg inn...det jeg ikke så var at det var bodylotion med masse glitter(hadde smurt over hele meg og på innsiden av lårene også). Jaja det var jo ikke tid til å ta meg en ny dusj. Så hadde de hatt på lyset så hadde de fått seg en god latter kan jeg tenke meg. Hadde også en truse med glitter på så det lå et helt lag av glitter i senga etter meg.

Jeg kom inn på rikshospitalet ganske tidlig så sambo å jeg sto å spilte litt sånn Fuusball...haha snakk om å være opplagt. Jeg fant meg en seng og kledde meg om. Så kom verdens kosligste sykepleier å la en veneflon. Sambo gikk å gjorde sitt(jeg var redd han ikke klarte det) men han kom da ettervært.  Vi ble vist inn i det rommet å jeg fikk en del smertestillende og beroligende i veneflonen. Jeg vet ikke om jeg kan kalle det vondt, var mer ubehagelig egetngli. Så punkterte de den første å der kom det ut et egg, så punkterte de en annen å da sa hun at det ikke kom et egg. Etter det hørte jeg ingenting å jeg var så fra meg at det kom et par tårer fordi jeg trodde det kanskje ikke kom flere....tenkte, all den jobbinga for ingenting.. men da jeg var ferdig så har det kommet 8gullegg! Jeg er kjempefornøyd så nå håper jeg de overlever til imorgen å er av god kvalitet[:D][:D][:D][:D]  Jeg klarte jo å slenge et par gullkorn der inne også, alle sammen lo inkludert hun som tok ut egga..hehehehe. Sambo spurte på en skala på 1-10 hvor vondt gjør det. Så sa jeg...å det spør du om som har hatt en nytelese idag morges mens jeg ligger her å blir stukket i...så lo vi alle sammen... hadde et par saftige komentarer å gloser der inne også...hihi

PS! De nevnte ikke noe glitter, men jeg vet det var en del fordi det lå et drøss i senga etterpå.  Har litt ubehag i underlivet enda. Jeg må til fastlegen kl 14.20 fordi etter at jeg har stått på medisner har jeg fått mye blåmerker. Bare det å rive av teip får jeg hudbløding å hun sykepleieren sa det var greit å sjekke det opp. Ringte nå nettoppp å fikk jo time med en gang. Elsker fastlegekontoret...de har altid time når man trenger det.

Høres ut som du har hatt en fin opplevelse da og det er supert [:D] Håper gullegget er blandt de 8 da og at du får noen på frys [:D][:D][:D]

Ja jeg satser på det[:D] Jeg hadde en veldig fin opplevelser av det å syns ikke det var vondt heldigvis[:D] Blir spennende å se hva fastlegen sier

Sparkling lady[:D] Hørtes ut som en god opplevelse alt i alt. Vi har også slått ihjel litt ventetid ved den fuusballen....[:D] Venter spent på oppdatering i morgen!

Sign
ORIGINAL: ElinR

ORIGINAL: fano

Høres ut som du har hatt en fin opplevelse da og det er supert [:D] Håper gullegget er blandt de 8 da og at du får noen på frys [:D][:D][:D]

Kommer ikke til å få sove godt i natt tror jeg for jeg kommer til å være så nervøs for å høre imorgen.. men noen må jo bare overleve og helst alle, er bare sånn det er d[:)] Tusen takk for at dere tenker på meg...setter veldig stor pris på d[:D]

[:D][:D]
Happy happy[:D][:D]

Veldig bra å høre at det gikk så bra snuppa[:D]
Er sundt med litt glitter å glam i livet vettu[;)] Kom nok ut maaange glittrende gull egg også ska du se[:)] Og litt humor kommer altid godt med !!

Masse koser og klemmer herfra[;)]

Haha, de setter nok pris på litt glitrende lår![:D] Det ser de nok ikke hver dag! 8 egg er jo supert! Lykke til videre![;)]

Ingenting er som glitrende lår vettu ;) hehehehe.. sitt å ler for meg sjøl ;) :p

Men.. Grattis med 8 GULLegg :D :D :D <3

Nesing: Ja kanskje vi gjør det, jeg har begynt å være tidlig ute til ting for jeg orker ikke stress lengre. Tenkte jeg skulle gå på senteret å kjøpe et par kort å sende morsdagskort til svigermor og mamma, orker ikke lage noe kort i år.

ORIGINAL: Isabell81

Haha, de setter nok pris på litt glitrende lår![:D] Det ser de nok ikke hver dag! 8 egg er jo supert! Lykke til videre![;)]

ORIGINAL: RANDÅLF

Gratulerer så mye med 8 flotte egg[:)][:)][:)][:)][:)][:)][:)][:)]

ORIGINAL: RANDÅLF

Gratulerer så mye med 8 flotte egg[:)][:)][:)][:)][:)][:)][:)][:)]

ORIGINAL: Lille Mille

Gratulerer med 8 egg[:D]

Håper det går bra med alle 8[:)]

GRATULERER MASSE MED VEL OVERSTÅTT UTTAK OG 8 FLOTTE EGG! [:D]
Blir spennende å høre hvordan befruktninga har gått i morgen, krysser fingrene for dere! Lykke til!

sign[:D]

Back
Topp