Im baaaack

Conte§§a

Gift med forumet
Hello folkens[:D]

Har ikke vært her inne på ukesvis. Tar virkelig på å være mamma,jobbe fullt, studere ved siden av og samtidig ha spinningtimer ved siden av.. Puuuuuh!  Husket faktisk ikke passordet mitt her inne lenger[:D]

Her er alt topp. Jakoben min har blitt såå stor og flink,og han imponerer oss med utviklingen sin hver dag[:)]

Legger ut et bilde av solstrålen min,vennligst ikke quote[:)]

Alt bra med dere her inne??[:)]

ORIGINAL: mammajuli/oktober

Hei! Så koselig, deg har jeg tenkt på i det siste. [:)]
Skjønner du har fullt opp da ja. Synes du det går greit å være i hverdagen? Hva studerer du?

Vi har det bra. Sambo har begynt å jobbe  etter 6 uker ferie så det er jo litt kjedelig, men kan jo ikke klage over så lang fri sammen da. Victor har startet på stor avdeling og det går kjempebra. Vilja satt opp seg selv for første gang denne uken og samme dag sa hun "ha det". Stolt mamma. [:)]

Koselig å bli tenkt på[:)]

Er faktisk helt okei å begynne i jobb igjen, men kunne egentlig ønsket meg litt kortere dager for å få vært litt sammen med jakob. Men alt er jo et spørsmål om penger[8|]

Har begynt å studere spesialpedagogikk[:)]

Så gøy at det går bra med Victor på stor avdeling[:)] Er jo en stor overgang..

Så søtt at Vilja sa hadet[:D] Her går det kun i mamma og pappa

ORIGINAL: babyensmamma

Velkommen tilbake snuppa, gleder meg til å se dere snart, savner lille jakob gullklumpen min! [:)][:)]

Kjempekoselig å snakke med deg på tlf i sted venne. Har ligget i dvale alt for lenge nå[:D]

Gleder meg til å se fiiine sander igjen[:)]

ORIGINAL: Lolodi

Velkommen tilbake snuppis [:)] I've missed you [:D]

Ditto!![:)] Håper vi kan ta oss en shoppingdag kun til oss selv  snart!![:D]

ORIGINAL: Lilletrampepus

Velkommen tilbake. Har faktisk tenkt på deg. [:)]

koselig å bli tenkt på[:)]

ORIGINAL: AogSerSANT

Yey, endelig er du tilbake, kjære K! :)

Good to be back[:D][:D] Gleder meg til du kommer innom jobb snart!

Velkommen tilbake.

Velkommen tilbake[:D]
Skal si du er flink som får sjonglert så masse på engang[:)]

Velkommen tilbake[:)] har tenkt på deg. har bare sett at du har hvert snarturer innom facebook[:)] Hvordan er det å ta nettstudie? [:)]

ORIGINAL: jcecilie

Velkommen tilbake[:)] har tenkt på deg. har bare sett at du har hvert snarturer innom facebook[:)] Hvordan er det å ta nettstudie? [:)]

Å ta nettstudie krever MASSE selvdisiplin!![8D] Har såvidt kommet i gang..men blir spennende å se om jeg klarer fristene jeg har satt for meg selv[:)]

Back
Topp