I'm a sexy little bitch!!

Gullet2012

Blir kjent med forumet
Tenkte at vi trengte en tråd med alt det morro og rare barn sier.. Noen som vil dele??

Ja slettes ikke dumt! Men jeg er så dum, for husker det kun litt og så husker jeg bare deler av det, men da blir det jo ikke morro :p
Men holder av denne når jeg kommer på :)

Ikke dumt :P Har jo ikke barn selv enda, men har en bra en fra fetteren min på 4-5år:
Det var familiebesøk og alle de voksne satt og skravlet mens fetteren min satt under bordet og holdt på med noe for seg selv. Etter en god stund hopper han frem med et stoooort glis om munnen. Han avbryter alle og roper ut: Nå vet jeg det! Nå vet jeg hvorfor noen er svarte og noen er hvite!!   Noen er kommet ut av feil hull!!

haha. Barn er morsomme :)

Jeg husker da datteren til kusinen min var ca 3,5 år og hadde blitt storesøster. Hun hadde jo fått med seg at mammaen ammet lillesøster og hadde melk i puppene. Så hun henvender seg til meg og spør "Har du melk i puppene dine?", så da svarer jeg som sant er at "nei, det har jeg ikke". Så tenker hun seg om en god stund før hun på nytt spør "Har du vann, da?". Hehe. Jeg hadde nok ikke det heller, så hun ble ikke helt klok på hvorfor jeg også hadde pupper da det verken var melk eller vann i de ;)

Mattis hadde en periode han bare så nei til alt. Jeg spurte derfor noe slikt: - vil du ha mat? Nei - skal vi gå på badet? Nei - skal vi lese bok? Nei - er mamma tjukk? Ja

VenterTvillinger88 skrev:
Ikke dumt :P Har jo ikke barn selv enda, men har en bra en fra fetteren min på 4-5år:
Det var familiebesøk og alle de voksne satt og skravlet mens fetteren min satt under bordet og holdt på med noe for seg selv. Etter en god stund hopper han frem med et stoooort glis om munnen. Han avbryter alle og roper ut: Nå vet jeg det! Nå vet jeg hvorfor noen er svarte og noen er hvite!!   Noen er kommet ut av feil hull!!

Hahahahaha, ler meg ihjel :) Åååå, elsker unger! han hadde sikkert grublet på dette lenge og endelig  funnet en løsning der under bordet, haha :D

Gutten min på to og et halvt kastet seg plutselig frem og "bet" meg i det ene brystet. Så sier han "meg er baby, babyer spiser på mammaenes klær". Da måtte jeg le. Et par ting han ikke har fått med seg der ja...

Back
Topp