Ilse Jacobsen gummistøvel

KuuleMagen

Betatt av forumet
Noken som har dei høge svarte??
Tenkte eg skulle bestille dei på nettet, men dr såg d ut som dei var helt sammer oppe.. Prøvde noken og dei va opne oppe.. så kunne bestemme på snøret kor stramme eg ville ha dei.. Mitt problem e ha eg ha kraftige legger!![8D]

jeg har de, og kraftige legger... men jeg har snører og kan snøre de helt ut liksom...

Jeg er gravid i siste mnd nå, og jeg har MYE vann i beina.. har god plass i støvlene fortsatt ;)

ORIGINAL: Burger

jeg synes de er litt trange, og jeg har store legger

jeg også, så kjøpte de som er litt kortere isteden. Ikke de lave, men de som er midt i mellom..

Jeg får gnagesår på leggen av mine ;) Så tenkte å kjøpe de halv-høye istedet ;)

Jeg får aldri på meg noen høye støvletter, men de støvlene fikk jeg på meg! Og jeg digger dem! Har alltid måtte kjøpe halv høye før.
De er ikke igjen oppe, eller de er jo tette oppe, men ikke sånn at du ikke får dem på. De er geniale faktisk [:)]

ORIGINAL: sogn78

Anbefalar dei halv-høge viss du har kraftige leggar. Husk at dei er store i str. Eg brukar 38-39 til vanlig og har str 36 i støvlane og da har eg goood plass til tjukke sokkar[:D]

Da tror jeg dine er feil i str for jeg bruker 36/37 i sko og jeg har 36 i støvlene.. :) men kanskje de er forskjellige :/

Jeg har i brune og de er gode og vide oppe[:)]

Back
Topp