Qualitas Forumet er livet VIP 26 Apr 2012 #1 Hvilke bør jeg kjøpe? Skal dra å prøve altså, men tenkte mer på kvalitet. Har hørt at Ilse sine knirker veldig og noen sier at de begge ikke er vanntette og har sprukket Noen som har opplevd noe sånt?
Hvilke bør jeg kjøpe? Skal dra å prøve altså, men tenkte mer på kvalitet. Har hørt at Ilse sine knirker veldig og noen sier at de begge ikke er vanntette og har sprukket Noen som har opplevd noe sånt?
Qualitas Forumet er livet VIP 26 Apr 2012 #3 ©Smartass skrev: Veeeldig glad i mine Hunterstøvler. Men de er helt vanntette?
© ©Smartass Forumet er livet 26 Apr 2012 #4 Qualitas skrev: ©Smartass skrev: Veeeldig glad i mine Hunterstøvler. Men de er helt vanntette? 110%! Hatt de i halvannet år.
Qualitas skrev: ©Smartass skrev: Veeeldig glad i mine Hunterstøvler. Men de er helt vanntette? 110%! Hatt de i halvannet år.
S Shittpomfritt Glad i forumet 26 Apr 2012 #5 Liker hunterstøvlene mine når jeg ikke har vann i beina å ikke får de på :p Men ja de er helt vanntette, vi har vassa i havet vi :) hehe
Liker hunterstøvlene mine når jeg ikke har vann i beina å ikke får de på :p Men ja de er helt vanntette, vi har vassa i havet vi :) hehe
© ©Smartass Forumet er livet 26 Apr 2012 #8 Oppdrag Nemo skrev: Hunter! Helt vanntette! Ilse er kjerring. Word!
LittleMonkii Forumet er livet 26 Apr 2012 #9 Hunter ser definitivt best ut, men jeg har aldri prøvd dem :p