Ille bra start på dagen....

indigo85

Elsker forumet
eller nei. Jeg har nå som alle andre dager våknet med å holde til på badet en halvtime før dagen kan starte her i huset og kaster opp syre. Uff det gjør så vondt. Spiser jeg frokost kaster jeg opp, er jeg for aktiv kaster jeg opp. Uansett hva jeg gjør så ender jeg med å kaste opp. Eneste som er positivt med denne dagen er at jeg snart drar til legen og skal få ul i dag :)

Huffda.. skjønner det er slitsomt å spy sånn i tide og utide :(

Jeg hadde meg en runde og ropte på elgen i går, og det var ikke noe kjekt.. kan ikke forestille meg hvor ille det må være å spy sånn hele dagene.. håper det går over snart da.

Lykke til på UL :)

Huff, jeg føler virkelig med deg!!! Det verste jeg vet er å ha spysjuka og det der må jo føles noenlunde likt..  Håper det gir seg snart!! Har hørt noen si det bruker og gi seg rundt uke 10?

Ja håper det gir seg snart, men har mine mistanker om at det ikke skjer. SIst gang holt jeg på til uke 30 med opphold på 5 uker også var det pån igjen. Gikk ned 12 kg forgie graviditet. Men kan hende det blir litt anderledes denne gangen og det hadde jeg sotti pris på:)

Håper kvalmen gir seg snart! God bedring :)

Uff, det hørtes ikke godt ut:( Her er heldigvis kvalmen nesten over. Håper du og blir ebdre snart!

Å stakkars deg :( Jeg vet så godt hvordan du har det. Her startes og dagen med å kaste opp det som er av magesyre ;) Har du prøvd å spise et par mariekjeks og drikke litt vann før du står opp? Det kan hjelpe. God bedring til deg. Det er ikke moro å kaste opp...

Uff. føler med dere "spysyke"
Hittil har jeg bare kastet opp 2 ganger på snart 11 uker. Slapp billig unna sist også-
Håper alt gikk bra på UL  i dag :-)

lillesøster skrev:
Å stakkars deg :( Jeg vet så godt hvordan du har det. Her startes og dagen med å kaste opp det som er av magesyre ;) Har du prøvd å spise et par mariekjeks og drikke litt vann før du står opp? Det kan hjelpe. God bedring til deg. Det er ikke moro å kaste opp...

Uff ja har prøvd det, men jeg kaster bare det opp også:( I helgen klarte jeg ikke å drikke vann en gang for det kom opp med en gang. Eneste jeg fant ut at jeg klarte å holde nede var dau cola :P

Back
Topp