Ilende smerte i underlivet

sjøhest

Glad i forumet
Av og til får jeg en sånn intens smerte/stikking i underlivet som går over etter sånn 10-20 sekund. Det er utrolig vondt og jeg står bare og skjærer grimaser mens det holder på. Klarer ikke helt å lokalisere akkurat hvor det kommer fra. Er det normalt tror dere? Har dere det slik?

STIKKER OG STREKKER DET NEDERST I MAGEN OG NEDOVER I LYSKEN? Slike smerter kan være veldig vonde, men er som regel helt ufarlige. Det er båndene rundt livmoren som strekkes nå som den vokser.

Dette sto det når jeg logga meg på babyverden idag, så tror det du opplever er ganske normalt[:)]

Hos meg har de nesten forsvunnet, så savner de egentlig litt...det å kjenne at det vokser [8D]

ORIGINAL: maltesers

STIKKER OG STREKKER DET NEDERST I MAGEN OG NEDOVER I LYSKEN? Slike smerter kan være veldig vonde, men er som regel helt ufarlige. Det er båndene rundt livmoren som strekkes nå som den vokser.

Dette sto det når jeg logga meg på babyverden idag, så tror det du opplever er ganske normalt[:)]

Og vi har bare en dags forskjell på termin så det kommer til å stå på sida di i morgen[;)][;)][;)]

Okei, bra å høre at det er normalt da. Blir jo bekymra for alt mulig :P Men så lenge det ikke er noe blod å se er vel alt fint!

bare et godt tegn det vennen, at lille gullet vokser og krever plass i deg [;)]

Takk for beroligende ord! [:)]

her stikker det sykt i livmoren når jeg nyser..

det er litt morro akkuratt som reken gir meg en på tygga etter å ha "gitt" reka en på "tygga" under nyset...

Back
Topp