ilende pain i skambenet

Anof

Glad i forumet
Desemberskattene 2014
Ikke vært plaget noe særlig med bekkenet før nå. Nå brenner det litt i skambeinet og det klyper når jeg går, noen ganger når jeg reiser meg knekker jeg sammen fordi det føles som det knekker på midten. Kaaan det bety at hodet er festet???? De skjønner ikke hva jeg mener i finland om jeg spør om hodet er festet, de sier bare om det er ned eller opp:p

det kan høres ut som både bekkenløsning eller at hodet fester seg! jeg har mye mer smerter nå som hodet er festet. Var litt sånn at når jordmor sa det var festa så tenkte jeg at det visste jeg jo :p

Da hodet festet seg på første forsvant alle smerter så jeg er fristet til å si nei, men der er jo kun basert på egen erfaring..

Da hodet festet seg på første forsvant alle smerter så jeg er fristet til å si nei, men der er jo kun basert på egen erfaring..
Hehe, ja, egentlig dumt å spørre om siden alle er så forskjellig:P

Hadde ingen plager med bekkenet sist, og dette er første gang det plager meg nå.. blir spennende å høre hva jm sier neste uke på UL, mest sannsynlig sier hun bare at hodet er ned. Kjenner jo det kiler under skambenet, så tror han ligger godt neddi om ikke annet=)

Hehe, ja, egentlig dumt å spørre om siden alle er så forskjellig:P

Hadde ingen plager med bekkenet sist, og dette er første gang det plager meg nå.. blir spennende å høre hva jm sier neste uke på UL, mest sannsynlig sier hun bare at hodet er ned. Kjenner jo det kiler under skambenet, så tror han ligger godt neddi om ikke annet=)
Jeg husker jeg fikk et snev av bekkenløsning sist og når hodet festet seg så forsvant problemet på minuttet. Det var nesten magisk av mangel på bedre ord for det sa bare pang og vips. No more pain. Da hadde jeg vel en uke halvannen igjen til fødsel.

Jeg husker jeg fikk et snev av bekkenløsning sist og når hodet festet seg så forsvant problemet på minuttet. Det var nesten magisk av mangel på bedre ord for det sa bare pang og vips. No more pain. Da hadde jeg vel en uke halvannen igjen til fødsel.
Så deilig!:) Merka ingenting sist jeg, annet enn kanskje litt influensafølelse på slutten.. Ikke noe forvarsel, vannet bare gikk og så begynte riene isammesekund. Hadde ikke en vond kynner før det engang:P Meeeen, hadde insomni i stedenfor andre plager da. Jah, som nå egentlig:P

Har akkurat samme erfaring med nr. 1. Jeg har symfyseløsning denne gangen også, og har mye stikkinger og smerter der nede. Hodet her er godt bevegelig enda..

Back
Topp