ildrii

Jonathan`s mamma

Gift med forumet
heihei:) vi sakl på ul samme dag også[:D][:D]

Heiiii Lisa85! [:D] Ja jeg så det. Blir spennende hva? Har allerede vært på ultralyd to ganger tidligere ( uke 5 og 10), men nå er jo poden blitt større... forhåpentligvis [&:] Vil dere vite kjønnet? Vil ikke det vi, vil prøve å holde spenningen til fødselen. Meeeeeeeeen, kjenner meg rett jeg da ( d gjør samboern å), så jeg kommer vel til å niiistirre etter tut eller ikke [:D] hihihi vanskelig dette daaaaaaaa!

klem

heihei[:D] ja det blir sååå spennende[:D] vi var på ul i uke 11 vi.. nurket var veldig aktiv der inne da[:D] vi vil gjerne vite kjønnet vist de ser det[:)] men jeg tror det er ei lite pie som ligger der og spreller....

Jeg har alltid trodd at det var en gutt jeg. Men her ei natt så drømte jeg at jeg fikk ei jente. Så ut som karius og baktus, den jenta, med håret rett til værs! [:D] masse hår hadde hun [:D] Vet ikke helt om det stemmer det de sier om det å drømme hva man får... blir sikkert EN av delene i allefall [:D]

hehe.. ja håper da det[:D]noe må det da bli...hehe
kanskje litt av begge delene[8D] ellers da? hvordan går det med deg???

Det går så bra atte! Kjenner jo ingenting jeg, er ikke kvalm, det stikker ikke eller noe. Litt trøtt bare, men det er liksom greit [:D] Sa til samboern i sted, at dersom det er slik å være gravid, så skal jeg ha maaaaange barn [:D][:D] Jeg fikk et skrått blikk da.. [;)][:D] Hehehe!
Enn med deg da?

ja det er jo noen som er heldige da[:D][:D]heeh..
går bra med meg.. er kvitt kvalmen og sånn nå så da er alt toppers..
har bekkenløsning så sliter litt hjemme men for all del[:D]man skal ikke klage...

Huff, ja det skal ikke være godt å ha bekkenløsning. Er arbeidsledig for tiden jeg, så jeg går bare hjemme. Litt godt akkurat nå egentlig, koser meg masse og leter febrilsk etter tegn fra den lille. Har ennå ikke funnet noen [&:] Men men, det kommer vel.

jeg tror kanksje jeg kjente noe her en dag.... men det er så svakt enda så kanskje det bare var innbildning[&:] hehe..menmen..det kommer nokk etterhvert[:D]

keg kommer foresten fra trondheim selv jeg men bor i molde nå[:D]

Ja det er akkurat det... kanskje har jeg kjent noe jeg også, men vet liksom ikke helt hva jeg skal kjenne etter, så da blir det litt vanskelig å si at jeg HAR kjent noe. Hmmm.. det var en flott setning! [:)] Nei lurer på om jeg skal bade hunden eller noe her, begynner å få kink i nakken av å sitte her. Må sitte på tvers og kryss siden dataen er ved siden av sofaen [&:]

Bor litt lenger sør for Tr.heim jeg [:D]

oki[:D] kos deg med hunde vasken da.... [:D][:D]

Hehehe takk! Blir spennende å se hvem av oss som blir mest våt! [:D]
Snakkes!

Back
Topp