Ilabom

*trollemor*

Elsker forumet
Jeg er såååå imponert over deg... Du husker jo alle og enhver her inne... du har stål kontroll...!

Du er BEST....

hørte du det...BEST....

hva skulle vi gjørt uten deg??

Ikke jazz henne for mye opp nå da, så går hun ut av sitt gode skinn!!
Neida, det er imponerende at du har sånn track på folk altså, men det kan også være et tegn på at du tilbringer liiiiittt for mye tid foran pc'n, eller????

ORIGINAL: Charlis

Neida, det er imponerende at du har sånn track på folk altså, men det kan også være et tegn på at du tilbringer liiiiittt for mye tid foran pc'n, eller????

*liker*

men igjen... så syntes jeg det er litt "viktig" å fortelle henne at vi setter pris på henne... [;)]

ORIGINAL: veronica2

ORIGINAL: Charlis

*liker*

men igjen... så syntes jeg det er litt "viktig" å fortelle henne at vi setter pris på henne... [;)]

Hihi, takk søte jentene!? [:D]
Jeg setter utrolig stor pris på dere også, så det så! [:D]

Jeg tilbringer ikke så mye tid foran pc`en Charlis, jeg har god hukommelse, og husker folk jeg liker.. Og når jeg ser navn i "sladrer med" signaturene til folk kommer jeg jo på de.. Litt lei meg for at det tolkes som jeg er her for mye...

nei nei nei, jeg bare tøysa litt!! Du er flink, oppmerksom og utrolig bra på å huske på folk!! Skryten fra veronica2 er deg VEL FORTJENT!!!

Ilabom er best i verden [;)]

Kan ikke få sakt det bedre.

Blir helt satt ut av dere jeg nå [&o]

Back
Topp