Ikveld

Ida82

Forumet er livet
skal jeg og sambo på kino og se "300"[:)] Gleder meg!!!! Noen som har sett/skal se den?
 
Ikke hørt om den, men fortell når dere kommer hjem!
 
Hvordan går det med gullegget ida?
 
Joda jeg skal fortelle. Den går på reklame av og til! Er en litt sånn fantasy film, kriger film[:D] MASSE mannfolk[:)]
 
Joda, jeg tror det går greit nok, vet jo ikke noe mer før om to uker ca. Er altfor lenge til[&:][:D]
 
Hvordan har du  det da???
 
Tenker på deg hver dag!
 
Joda, alt bra her.. vi som skulle ha prøve pause, men så maser sambo om bebis laging [:)] Søt da!
 
Ja i like måte snuppa, håper på at du og får en positiv test snart!!!
 
Hehe, god sambo du har da[:)] Men kan jo være unnskyldning for å få litt kos og da[:D][:D] Neida[:D]
 
Tror nok både bebis og kosen frister der jah.. [:)][:)] Selvom pause, så har jeg veldig lyst på baby. Er liksom noe som mangler i livet mitt.
 
vi skal på kino i morgen, men vet ikke hva vi skal se enda... Kanskje Elias og kongeskipet[:D][:)]?? Noen som har en å anbefale?
 
Jeg anbefaler virkelig 300 altså[;)] Action da, men var bra!!!
 
Det var liksom kongen av en by som het Spartan (tror jeg det het) eller om det var hele Hellas...Uansett så skulle han og 300 soldater slåss alene mot perserene og "resten" av verden (som jeg forstod det) litt og litt.. For var en mann som kalte seg gude konge som sendte alle disse troppene..
 
I begynnelsen fikk man se hvordan han kongen ble konge. Han gjorde seg liksom veldig fortjent til det. Grunnen til at de bare var 300 krigere var at et orakel hadde sagt at de ikke skulle gå til krig for de ville tape. Men kongen gikk mot de som et forsvar for seg og sine.. Det endte med at kongen og de 300 døde, men til slutt så seiret flertalle i det "politiske" styret om å samle sammen en haug med soldater for å seire mot resten av fiendene. Så sluttet det... Har jo ikke fått med andre viktige detaljer her, men sånn var det jeg tolket filmen på disse korte setningene[;)]
 
Back
Topp