Ikm

Sprudlende_sokker

Forelsket i forumet
Jeg har ikm i morgen og har testet jevnt hele veien og ser fin stigning på testene, men i ettermiddag har jeg fått litt leie menssmerter.
Er det vanlig at de kan øke litt?
Ble så bekymret med ett :sorry:
 
Jeg har også menssmerter, mest murringer men også en den stikkinger. Det er ganske vanlig :happy:
 
Det er helt vanlig med menssmerter eller murringer den første tiden :)
 
Okai, det er allright, jeg har liksom bare erfart murringer = sa :(
Men da skal jeg prøve og slappe av.
Det som skjer det skjer, eller hva?
 
Okai, det er allright, jeg har liksom bare erfart murringer = sa :(
Men da skal jeg prøve og slappe av.
Det som skjer det skjer, eller hva?
Uff ja, man kan jo ikke gjøre noe fra eller til :/ Men jeg hadde masse murringer sist gang, det ble baby av det :)
 
Okai, det er allright, jeg har liksom bare erfart murringer = sa :(
Men da skal jeg prøve og slappe av.
Det som skjer det skjer, eller hva?

Skjønner godt at man blir bekymret når det kjennes ut som om mensen er på vei, men jeg hadde masse murringer (og blødninger) forrige svangerskap, og jeg har en herlig og kul liten gutt på 3,5 år sovende i armkroken min akkurat nå ;) Det er helt naturlig å bekymre seg, særlig når man vet hva som kan skje. Og skulle det skje så er det dessverre ikke noe man kan gjøre med det, selv om det oppleves både vondt og urettferdig (har opplevd SA tre ganger selv). :Heartred
 
Skjer mye i magen her også. Hadde i tillegg en liten blødning/spotting på onsdag, men har foreløpig ikke kommet noe mer. Vet at alt dette er ganske vanlig, men man blir sånn passe usikker likevel..
 
Her er det også masse som skjer, merkelig følelse. Men også murringer og smerter. Men det er godt å se det ikke bare er jeg som føler det slik og at det er normalt.
 
Hva er ikm? :)
Jeg venter nr 2 nå og i begge svangerskap har jeg kjent murringer og strekk i livmoren, så det trenger ikke å være negativt:)
 
Hva er ikm? :)
Jeg venter nr 2 nå og i begge svangerskap har jeg kjent murringer og strekk i livmoren, så det trenger ikke å være negativt:)
Ikm = ikke kommende mens. Altså den dagen du egentlig skal ha tida. :)
Det er godt å høre. Men sønnen min så var jeg ikke så fiksert på alt mulig og hadde egentlig ikke peiling på når eggløsning eller forventet menstruasjon skulle være :wideyed: men jeg var bare 19 år og brydde meg lite. Tenkte at skal det bli barn så skjer det... Så da oppdaget jeg det først i uke fem fordi jeg spottet og hadde irriterende mye menssmerter uten at tida kom...
Men da var jeg og fornøyd med å ta bare den ene testen:laughing002
Oh how times have changed :D
 
Ikm = ikke kommende mens. Altså den dagen du egentlig skal ha tida. :)
Det er godt å høre. Men sønnen min så var jeg ikke så fiksert på alt mulig og hadde egentlig ikke peiling på når eggløsning eller forventet menstruasjon skulle være :wideyed: men jeg var bare 19 år og brydde meg lite. Tenkte at skal det bli barn så skjer det... Så da oppdaget jeg det først i uke fem fordi jeg spottet og hadde irriterende mye menssmerter uten at tida kom...
Men da var jeg og fornøyd med å ta bare den ene testen:laughing002
Oh how times have changed :D

Ja, det er sant faktisk! Er på mange måter mer bekymret nå med nr 2!
 
Back
Topp