Då endte det opp med kjemisk for meg også. Testene blev aldri sterkere og TR kom igår..
Neei, fy søren
Sender en klem!

Statistikken i denne ikm gruppen er jo bare trist..

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Då endte det opp med kjemisk for meg også. Testene blev aldri sterkere og TR kom igår..

TR kom på fredag, men ferdig nå. Tror det var en kjemisk. Skal til legen i morgen å høre. Bruker ha mens i 7 dager, så synes det er litt merkelig.
TR har kommet her

Venter fortsatt på tr. Men alle mens symptomer på plass og negative tester. Så er nok like rundt hjørne

Føler med deg her! Sitter i samme båt selv! Skjønner det ikke har gått denne PP.. men sitter uansett å kjenner på ‘symptomer’ frem til tanta kommerMå bare whine litt. Ingen tr fortsatt, negative tester og superhormonell! Vil bare få tr så jeg kan bli normal i humøret i det minste![]()
![]()

Forrige syklus på 27 dager og denne på hittil 32 liksom! Håper det løser seg for oss beggeFøler med deg her! Sitter i samme båt selv! Skjønner det ikke har gått denne PP.. men sitter uansett å kjenner på ‘symptomer’ frem til tanta kommer![]()
![]()

Bruker du ha varierende sykluser til vanlig? Jaa, det håper jeg ogForrige syklus på 27 dager og denne på hittil 32 liksom! Håper det løser seg for oss begge![]()

Ikke så varierende - mellom 27-29 siden uttak av spiral i slutten av juni. Men er litt sliten for tiden, mye stress med dårlig søvn. Det mest slitsomme er at man går og håper til det siste at det klaffetBruker du ha varierende sykluser til vanlig? Jaa, det håper jeg og![]()
Ja, stress kan såklart påvirke syklusenIkke så varierende - mellom 27-29 siden uttak av spiral i slutten av juni. Men er litt sliten for tiden, mye stress med dårlig søvn. Det mest slitsomme er at man går og håper til det siste at det klaffet![]()