IKM uke 8 ♡

Då endte det opp med kjemisk for meg også. Testene blev aldri sterkere og TR kom igår..

Neeei, så utrolig leit det gikk den veien for deg også:( Ønsker deg masse lykke til I neste pp❤️ Sender deg en stor trøsteklem❤️❤️❤️

Det ble bare en liten rosa blødning i morges og ingenting etter det. Det er for sent for å være en festeblødning... har ihvertfall ikke hørt om noen som har fått det 13 dpo.... men gjett om forhåpningene er der :p Kan ikke bare mensen komme, og gå igjen. Vil bare få det overstått og begynne neste pp!!!

Må bare whine litt. Ingen tr fortsatt, negative tester og superhormonell! Vil bare få tr så jeg kan bli normal i humøret i det minste o_O :arghh:
Føler med deg her! Sitter i samme båt selv! Skjønner det ikke har gått denne PP.. men sitter uansett å kjenner på ‘symptomer’ frem til tanta kommer:banghead: :arghh:

Ikke så varierende - mellom 27-29 siden uttak av spiral i slutten av juni. Men er litt sliten for tiden, mye stress med dårlig søvn. Det mest slitsomme er at man går og håper til det siste at det klaffet :confused:
Ja, stress kan såklart påvirke syklusen :confused: ja det et mentalt tappende for hver PP når det ikke klaffer:(

Da kom mensen for fullt og jeg må mentalt forberede meg for ny pp, og vente på ikm uke 13 skal dukke opp!

... Da vi mistet I starten av desember, så hadde jeg aldri trodd at det skulle ta så " lang" tid før det skulle klaffe igjen. Håper bare vi klarer det før termindato nærmer seg :)

Back
Topp