IKM uke 8❤️

mamma.til.to.<3

Stolt tobarnsmamma <3
Februar 2014 - Skjult forum
5028.png

Velkommen til IKM uke 8 :D

Selv om jeg ikke skal teste like mye denne pp så ventet jeg fortsatt i spenning på ny tråd for å ha noen å dele spenningen med, så her kommer den.
Ikke så erfaren med å lage slike tråder, så dere må bare tagge meg om det er noe som skal føres på eller endres i tråden :D

Meld deg inn ved å skrive;
Nick - Alder - Barnet du prøver på - Prøveperiode - EL (eggløsning) - IKM (ikke kommende mens)

F.eks: Mamma.til.to<3 - 34 - B3 - pp5 - EL 31/01 IKM 16/02

Vi krysser fingrene for mange positive tester denne uken :happy:

Mandag 16.02
- Mamma.til.to<3 - 34 - B3 - PP5 - EL 31/01 - IKM 16/02

Tirsdag 17.02

Onsdag 18.02

Torsdag 19.02

Fredag 20.02

- EmEm - 31 - B2 - PP4 etter 2 kjemiske - EL forventes 05.02 - IKM 20.02
- Irrgrønn - 41 - B1 - PPX - EL 5/2 - IKM 20/2
- Heffalomp - 29 - B1 - pp3 etter MA - EL 6/2 - IKM 20/2

Lørdag 21.02

Søndag 22.02

Gravid :Heartred

TR:mad:

Byttet gruppe:happy:

Last edited:
Hurra for gruppe! :Heartred

B82 - B6 - EL ca 03/02 - IKM ca 17/02

Jeg er litt nysgjerrig på om dere gjør noe spesielt i prøveperioden? Lest litt forskjellig inne på forumet om noen som drikker te, tar slimløsende osv.

Jeg er litt nysgjerrig på om dere gjør noe spesielt i prøveperioden? Lest litt forskjellig inne på forumet om noen som drikker te, tar slimløsende osv.
Ooi, aldri hørt om! Er det for å få bedre eggløsning eller noe?

Generelt har jeg endret kostholdet mitt for å få bedre hormonbalanse i kroppen. Tar multivitamin, folat og jerntilskudd. Prøver å spise mest mulig sunt, myyye grønnsaker. Minst mulig sukker og koffein. Har gjort det i 3 måneder snart, og merker bedring i forhold til menssmerter og mer stabil syklus. Også prøver jeg å stresse mindre og holde meg unna sykdom (ikke så lett med barnehagebarn i hus da :smiley-ashamed004)

Back
Topp