IKM uke 7 <3

81a39de161d2daf309526411d92304ab.jpg

Her kom positiv el-test overraskende tidlig, allerede på cd13 [emoji50] det betyr at ikm for meg blir i uke 6, så du kan slette meg fra listen. Ønsker dere alle masse lykke til denne runden, håper vi sees i oktober-gruppa [emoji4]

Lykke til :D Happy humping ;)

Jeg må desverre fjernes fra lista jeg :( Jeg fikk nettopp beskjed om at jeg må igjennom medisinsk behandling som gjør at vi ikke kan prøve på noen måneder. Også rett før eggløsning da, nå var jeg så klar! Det føles ganske jævlig. Så rart å måtte bruke prevensjon når det eneste man vil er å bli gravid.. men samtidig må jeg jo tenke at det viktigste nå er å bli frisk.

Men jeg ønsker dere andre masse masse lykke til, håper det blir mange fine streker her om et par uker :Heartred (selv om jeg selv nok bør holde meg unna bv og prøve å fokusere på alt annet enn barn og prøving en stund nå)

Last edited:
Jeg må desverre fjernes fra lista jeg :( Av helsemessige/medisinske årsaker fikk jeg desverre nettopp beskjed om at vi ikke kan prøve på minst 2 måneder. Også rett før eggløsning da, nå var jeg så klar! Det føles ganske jævlig.

Men jeg ønsker dere andre masse masse lykke til, håper det blir mange fine streker her om et par uker [emoji813]red (selv om jeg selv nok bør holde meg unna bv og prøve å fokusere på alt annet enn barn og prøving et par måneder nå)
Uff, så kjipt! Sender en klem [emoji173]

Jeg må desverre fjernes fra lista jeg :( Jeg fikk nettopp beskjed om at jeg må igjennom medisinsk behandling som gjør at vi ikke kan prøve på noen måneder. Også rett før eggløsning da, nå var jeg så klar! Det føles ganske jævlig. Så rart å måtte bruke prevensjon når det eneste man vil er å bli gravid.. men samtidig må jeg jo tenke at det viktigste nå er å bli frisk.

Men jeg ønsker dere andre masse masse lykke til, håper det blir mange fine streker her om et par uker :Heartred (selv om jeg selv nok bør holde meg unna bv og prøve å fokusere på alt annet enn barn og prøving en stund nå)

Leit å høre :-/ håper vi ser deg igjen her snart :)

Jeg har kjøpt clearblue med dobbel hormonindikator, synes den funker veldig bra. Litt dyr, men synes det er verdt det! Begynner å teste i morgen eller torsdag :)
Jeg var fornøyd med den før, men nå er den begynt å gi positiv test når jeg ikke har el. Har brukt strimler i tillegg og de stemmer mer ifht temp. Så fulgte gynekologen sitt råd og bruker nå strimler.. men digital funka kjeme når vi lagde førstemann:-p

Hvordan er el testene deres? Jeg får bare en svak strek. Pleier streken å bli sterkere og sterkere før positiv, eller kan den gå fra å vær kjempe svak den ene dagen og positiv neste? Jeg pleier ikke å få så mye el slim så det er vanskelig å vite når jeg har el.

Hvordan er el testene deres? Jeg får bare en svak strek. Pleier streken å bli sterkere og sterkere før positiv, eller kan den gå fra å vær kjempe svak den ene dagen og positiv neste? Jeg pleier ikke å få så mye el slim så det er vanskelig å vite når jeg har el.

Begge deler er like vanlig :) mine blir sterkere mot el.

Hva tror dere om de 2 siste el testene? :)
ImageUploadedByBV Forum1485605917.745438.jpg

ImageUploadedByBV Forum1485611628.662659.jpg

De to øverste fra i går og de to nederste fra i dag :)

Kommer litt an på hvilke tester du bruker. Sist pp brukte jeg a1. Da gikk den fra super svak til positiv på en dag. Når jeg har brukt BT har det gått mer gradvis :-)

Ikm 17 feb. Pp 8 eller 9, husker ikke helt :)

Tempen har plutselig gått opp. Hadde vert gøy med tidlig el, da mannen skal være borte hele neste uke.
Cd 11 nå. :)

En veldig god plan :D

Jeg hadde el i helgen tror jeg, men har lang LF så tror ikm blir mandagen "vår" likevel. Venter på tester i posten, så ble med å tolke andre symptomer denne mnd :)

Back
Topp