Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg kjøpte noen strimmler på billigtester.no. Jeg er spent på om jeg finner elSpennende [emoji4] hvilke tester har du kjøpt? Jeg har brukt el-tester siden MAen i oktober 15 og er helt avhengig av disse for å ha oversikt over syklusen min. Veldig nyttig hjelpemiddel for oss med ustabil syklus!
Takk når er det best å teste? Midt på dagen?Jeg bruker det hver PP og skal bruke det denne gangen også Har plutselig fått ustabil syklus så det er helt umulig å vite når EL er ellers, også liker jeg å ha kontroll. Skal tempe i tillegg denne gangen siden EL-testene har vært litt rare de siste PPene.
Lykke til! Det er veldig spennende!
Takk når er det best å teste? Midt på dagen?
Takk! Da skal jeg også gjøre det. Jeg ammer, så syklusene mine er ennå litt varierende.I motsetning til g-tester anbefales det å teste på ettermiddagen/kvelden men prøv å holde deg i 4 timer og drikk minst mulig Jeg pleier å teste morgen også/flere ganger om dagen når det nærmer seg for å ikke misse toppen Altså rundt da man tror EL er eller testene blir sterkere.
Noen andre som skal bruke el-tester denne mnd? Jeg skal prøve det for første gang.
Jeg har kjøpt clearblue med dobbel hormonindikator, synes den funker veldig bra. Litt dyr, men synes det er verdt det! Begynner å teste i morgen eller torsdag
Jeg prøvde den forrige PP men den bare blinket i det uendelige også kom TR så jeg er ikke imponert. Det kan være kroppen min sin feil så klart, men
SpennendeDa er nok El på vei nærmere helga , takk i kveld på ukonsentrert Vis vedlegget 216815
Positiv i går(øverst) og negativ i dag , ser jeg riktig? Tok nok bilde litt raskt i går av den. Vi la inn aksjer i går også. Vis vedlegget 216845
Haha, huff jeg vet ikke! Den har funka veldig bra for meg hvertfall, men det er jo mulig den er litt mindre følsom enn strimler eller noe. Håper du finner eggløsningen din denne måneden da! Skulle du tempe? Det virker spennende! Men litt mye arbeid også
Positiv i går(øverst) og negativ i dag , ser jeg riktig? Tok nok bilde litt raskt i går av den. Vi la inn aksjer i går også. Vis vedlegget 216845
Jeg syns ikke den øverste ser positiv ut. Streken er jo ikke like sterk som kontrollstreken...? :-/