IKM uke 7 <3

Da har TR reist og aksjeleggingen har begynt :) Kjære kroppen, vennligst oppfør deg bedre denne gangen!

Jeg og mannen har akkurat bestemt oss for å begynne å prøve på nr 2! Tulla vår er 7 mnd i uke 7 og vi vil gjerne ha to tette :) Nå venter jeg enda på tanta for denne syklusen men bestemte meg for å følge kalenderen og si at ikm er den 19 februar. :)

Spennende [emoji4] hvilke tester har du kjøpt? Jeg har brukt el-tester siden MAen i oktober 15 og er helt avhengig av disse for å ha oversikt over syklusen min. Veldig nyttig hjelpemiddel for oss med ustabil syklus!
Jeg kjøpte noen strimmler på billigtester.no. Jeg er spent på om jeg finner el :)

Jeg bruker det hver PP og skal bruke det denne gangen også :) Har plutselig fått ustabil syklus så det er helt umulig å vite når EL er ellers, også liker jeg å ha kontroll. Skal tempe i tillegg denne gangen siden EL-testene har vært litt rare de siste PPene.

Lykke til! :) Det er veldig spennende!
Takk :) når er det best å teste? Midt på dagen?

Takk :) når er det best å teste? Midt på dagen?

I motsetning til g-tester anbefales det å teste på ettermiddagen/kvelden men prøv å holde deg i 4 timer og drikk minst mulig :) Jeg pleier å teste morgen også/flere ganger om dagen når det nærmer seg for å ikke misse toppen :) Altså rundt da man tror EL er eller testene blir sterkere.

I motsetning til g-tester anbefales det å teste på ettermiddagen/kvelden men prøv å holde deg i 4 timer og drikk minst mulig :) Jeg pleier å teste morgen også/flere ganger om dagen når det nærmer seg for å ikke misse toppen :) Altså rundt da man tror EL er eller testene blir sterkere.
Takk! Da skal jeg også gjøre det. Jeg ammer, så syklusene mine er ennå litt varierende.

Jeg har kjøpt clearblue med dobbel hormonindikator, synes den funker veldig bra. Litt dyr, men synes det er verdt det! Begynner å teste i morgen eller torsdag :)

Jeg prøvde den forrige PP men den bare blinket i det uendelige også kom TR så jeg er ikke imponert. Det kan være kroppen min sin feil så klart, men :hilarious:

Jeg prøvde den forrige PP men den bare blinket i det uendelige også kom TR så jeg er ikke imponert. Det kan være kroppen min sin feil så klart, men :hilarious:

Haha, huff jeg vet ikke! Den har funka veldig bra for meg hvertfall, men det er jo mulig den er litt mindre følsom enn strimler eller noe. Håper du finner eggløsningen din denne måneden da! Skulle du tempe? Det virker spennende! Men litt mye arbeid også :bored:

Fikk høy på monitoren i dag. Shit, kanskje jeg får en normal syklus denne mnd :o Da havner jeg i uke 6. Men må bare Vente å se om hvor lenge det står høy :)

Da er nok El på vei nærmere helga , takk i kveld på ukonsentrert :)
ImageUploadedByBV Forum1485383102.909776.jpg

Positiv i går(øverst) og negativ i dag , ser jeg riktig? Tok nok bilde litt raskt i går av den. Vi la inn aksjer i går også.
ImageUploadedByBV Forum1485422612.221167.jpg

Haha, huff jeg vet ikke! Den har funka veldig bra for meg hvertfall, men det er jo mulig den er litt mindre følsom enn strimler eller noe. Håper du finner eggløsningen din denne måneden da! Skulle du tempe? Det virker spennende! Men litt mye arbeid også :bored:

De digitale er kanskje litt "strengere"? Mest sannsynlig er det bare kroppen min, den har vært litt rar i det siste :hilarious:

Ja, tenkte å prøve det denne PP'en :) Er så lei av å ikke skjønne hva som skjer.

Venter og venter på mensen, kan den ikke bare komme så jeg kan begynne å se framover til neste syklus!!! [emoji24][emoji24][emoji24] Er 4 dager for sein og jeg kan umulig være gravid fordi vi ikke har vært i nærheten av intime de siste 2 mnd.

Back
Topp