IKM uke 7 <3

Hadde IKM i går men tør heller ikke teste. Var negativ på fredag så kommer nok snart, selvom jeg føler meg gravid[emoji85][emoji87]

Har du testet nå?
Ja klarte ikke holde meg, tenkte å teste i morgen tidlig men testet på jobben i dag med en clearblue og det var en svak svak strek der, men den var såpass at jeg så den, og når jeg tok bilde av den så jeg den ikke. Tenker jeg må ta en i morgen tidlig for å være sikker på om det er en strek eller om det er innbilning. Men føler ikke at tr kommer heller, men måtte ta abort i april i fjor 9uker på vei for legen fant ikke hjerte slag og siden synes jeg at jeg har sett pluss tegnet på testen[emoji85]. Er nok bre drømme tenkning, hehe

Fikk et sterkere + i dag men fortsatt synes jeg det ikke er så sterkt som det har vært de andre gangene jeg har vært gravid. Men er såpass + at jeg ser at det ikke er skygge. Men er det kansje sånn at jeg mister det når den er så svak?

Har fått posetiv digital test i dag 6 dager over IKM. Men synes clearblue pluss sin strek fortsatt er svak. Håper bare at jeg hadde eggløsning senere en jeg trodde og at den blir sterkere til mandag[emoji21].
Gratulerer, så spennende krysser fingrene for at den blir sterkere.
Her er det ingen TR, men har valgt å ikke teste.
Vet noen hva den mørke stripen på magen er? Går fra skambeinet, blir lysere jo nærmere den kommer navlen

Vet noen hva den mørke stripen på magen er? Går fra skambeinet, blir lysere jo nærmere den kommer navlen
Det er stripen du får når du produserer hcg. Gravid stripe.. på tide med en test da;-)

"Fått stripe på magen? Mange gravide oppdager et stykke ut i svangerskapet en loddrett stripe midt på magen. Linea Fusca heter dette på fagspråket. Den høye produksjonen av graviditetshormoner medfører økt pigmentering hos gravide, men ikke alle får denne "dekoren" på magen."

Tusen takk:). Kan jo være du er gravid også<3, den stripen kommer som nevnt over av hcg hormoner.

Back
Topp