IKM uke 52 ❤️

Babydream2022 - 34 - B2 - PP2 - EL17.12 - IKM 31.12

Litt usikker på EL og IKM, da TR kom sånn typ kl 22 i går kveld så litt usikker for om jeg skal beregne CD fra i går eller i dag
Jeg pleier å regne cd 1 som den dagen jeg blør ordentlig. Om jeg bare får litt rosa på papiret sånn typ som du da 22 på kvelden. Så blør jeg ikke ordnetlig før dagen etter på. Så du er jo ganske nærme kl 24 i går kveld så kanskje i dag? Som er cd 1?
 
Jeg pleier å regne cd 1 som den dagen jeg blør ordentlig. Om jeg bare får litt rosa på papiret sånn typ som du da 22 på kvelden. Så blør jeg ikke ordnetlig før dagen etter på. Så du er jo ganske nærme kl 24 i går kveld så kanskje i dag? Som er cd 1?
Ja var litt det jeg også tenkte, selv om det startet med ordentlig blødning i går kveld. Var typ sånn trengte tampong blødning. Sorry detalj:facepalm:
 
Ja var litt det jeg også tenkte, selv om det startet med ordentlig blødning i går kveld. Var typ sånn trengte tampong blødning. Sorry detalj:facepalm:
Aaah. Haha. Da vet jeg ikke :p men en dag fra eller til spiller jo egentlig liten rolle da;) såååååå.
 
Aaah. Haha. Da vet jeg ikke :p men en dag fra eller til spiller jo egentlig liten rolle da;) såååååå.
Nei det er sant, men vanskelig å beregne når en går på letrozol. Skal begynne på det fra CD3 :wacky:
 
Hadde virkelig håpet å ikke se deg på prøveforumet, ikke vondt ment altså! Denne mnd SKAL det klaffe med terminspire for deg:Heartred:Heartred
❤️❤️ gode du❤️

Jeg skulle helst ikke vært her sjøl:p men her er jeg. Håper det klaffer snart ja ❤️ drar vel veldig lenger ut dette vel? :p
 
Nei det er sant, men vanskelig å beregne når en går på letrozol. Skal begynne på det fra CD3 :wacky:
Da ville jeg regnet cd 1 i dag også tar du å begynner på letrozol i overimorgen ?? På morningen? Ække det lurt da? Eller er det noe du skal ta på kvelden? Er ikke så kjent med det. :bookworm:
 
Da ville jeg regnet cd 1 i dag også tar du å begynner på letrozol i overimorgen ?? På morningen? Ække det lurt da? Eller er det noe du skal ta på kvelden? Er ikke så kjent med det. :bookworm:
Jeg tar dem somregel på kveld tilfelle bivirkninger så ødlegger det ikke arbeidsdagen. Men går nok helt fint å ta dem på morgen også
 
Har hatt noe som kan minne om eggløsningsmerter i dag, men er enda 8 dager til jeg forventer el:bored: Regner med det bare er kroppen som lurer meg litt etter spiraluttak og Primolut-N forrige syklus:confused005
Hvordan går det med dere andre? Hvor lenge før el begynner dere å merke elslim, og når begynner dere å teste etter el?
 
Hører til i uke 1, men tenkte noen andre kanskje starta uke 1 siden jeg må holde styr på uke 49 en ikke til :hilarious: :angelic:
Får holde ut i noen flere dager da. Har jo venta mange måneder allerede, men de siste ukene/dagene før vi snart endelig er inne i vår prøveperiode har føltes utrolig lange. o_O
 
Back
Topp