IKM uke 52 ❤️

Her er det et håp om en spire, begge testene er tatt på ettermiddagsurin, så håper å få en sterkere strek i morgen.
IKM var opprinnelig 31/12, men siden eggløsning ikke kom før 20-21/12, så er ny IKM rundt 1, 2 januar.
Håper dette er en spire som holder seg :angelic:
Ææ gratulerer så mye!!:Heartred Kan jeg sette deg op gravid? :woot:
 
Brukte 10 eggløsningstester, men var sånn avlesing på tlf, kom opp «lav» hver gang. Jeg kikket på strekene og syns de var like svake hele veien ja, det kan hende jeg har ikm i dag eller om et par dager også evt, om syklus har endret seg litt. Jeg fikk negativ cb digital også (helt tullete å ta den, jeg vet). Så har ikke så veldig troa men har et håp! En del smerter i korsryggen i dag, men aner ikke om det er ene eller andre veien eller uten betydning heller. Man blir helt tussete av dette her..

Tusen takk for svar!

Ja, det er veldig altoppslukende og en skikkelig berg og dalbane av følelser :dead: Men det hjelper å snakke med likesinnede :happy:

Det blir spennende og se om det blir spire!
 
Hvordan går det med @Sjokolade90 og @Babydream2022 som hadde ikm igår?:Heartred
Oi har helt glemt å oppdatere her jeg, IKM ble flyttet til 5.1 da EL kom sent. Tok dog test i går som jeg anser som positiv, men velger å teste meg frem mot IKM før jeg tørr å håpe på noe. Rosa er tidlig teste, blå er vanlig makesure teste.
FAA854BD-E782-40C9-9D7F-14537DF12B8D.jpeg
 
Jeg har enda ikke fått mensen, tok to strimmel tester i dag, svake streker. Har enda ikke slått ut på digital. Tar en digital i morgen og tirsdag, hvis ikke TR kommer.
Så spennende! Krysser fingrene for positiv digital i morgen:smiley-angelic001
 
Her er det et håp om en spire, begge testene er tatt på ettermiddagsurin, så håper å få en sterkere strek i morgen.
IKM var opprinnelig 31/12, men siden eggløsning ikke kom før 20-21/12, så er ny IKM rundt 1, 2 januar.
Håper dette er en spire som holder seg :angelic:
Så kjekt! Gratulerer!

Ingen mens her og ingen positiv test, men har ikke testet i dag da fordi jeg vanligvis får positiv rundt 9-10 dpo.
Hvis ikke røde dager kommer inntil i kveld, så fyrer jeg av en ny test, men tenker tanta kommer snart.
Du er en av de heldige da som har fått deg en skikkelig nytt års overraskelse!!!!

Håper spiren din sitter helt til mål! Hurra, hurra!
 
Cd 32- Ingen mens, negativ test i går. 5 dager over IKM…. Kroppen er muligens i ulage da etter SA forrige syklus og langvarig influensa, men håper jo veldig på at jeg plutselig skulle være en av de veldig få som får positiv test sent…. Selv om dette nok ikke er tilfellet… Lagt inn godt med aksjer da.
 
Back
Topp