IKM uke 51

Sniker inn her i håp om litt råd. Jeg er på CD 12 og forventer EL rundt dag 14/15. Jeg skal på julebord i dag og av den grunn lurer jeg på hva dere hadde gjort med alkohol? Jobber innen finans og det er generelt høyt drikkepress og derfor vanskelig å finne en unnskyldning. Vi er heller ikke så mange så også vanskelig å skjule at man ikke drikker evt. Noen råd? Jeg står litt der at hvis det er mindre sannsynlig at det går denne syklusen pga. alkohol så vil jeg droppe det.

Sniker inn her i håp om litt råd. Jeg er på CD 12 og forventer EL rundt dag 14/15. Jeg skal på julebord i dag og av den grunn lurer jeg på hva dere hadde gjort med alkohol? Jobber innen finans og det er generelt høyt drikkepress og derfor vanskelig å finne en unnskyldning. Vi er heller ikke så mange så også vanskelig å skjule at man ikke drikker evt. Noen råd? Jeg står litt der at hvis det er mindre sannsynlig at det går denne syklusen pga. alkohol så vil jeg droppe det.
Jeg er ikke noe ekspert på det her, men er jo fortsatt noen dager til el så tenker det skal gå fint å drikke litt? Alkohol kan jo evt forskyve el men det er vel ikke noe mer ødeleggende enn det sånn jeg har forstått. Og siden du ikke skal ha det i dag tenker jeg det bør gå fint. Jeg hadde nok drukket, men også passet på å få i meg vann ved siden av. Hvis du ikke vil drikke så mye går det jo an å bare drikke veldig sakte og passe på å drikke en slurk vann etter hver slurk alkohol f.eks. kanskje ikke så mye til hjelp men håper du får en fin kveld :Heartred

Back
Topp