IKM uke 51❤️

Ariell98 -24 - B1 - PP3 (PP1 etter SA) - EL 10/12 - IKM 24/12

Hadde spontanabort for 4 uker siden og i dag fikk jeg nesten positiv eggløsningstest så gjetter at el er om et par dager :) men har brukt opp testene og vet ikke om jeg gidder å kjøpe flere for å bekrefte.
 
Nummer.1- 29-B1- PP 2- EL 5/12 (Tror jeg)

Syklusen er litt på villspor etter jeg fjernet spiral i august.. bestemte meg for å ikke teste etter EL nå, men etter 3 dager med EL slim sprakk jeg og fikk sterk, men negativ test samt blinkende smil på CB advanced digital. Dagen etter hadde jeg ømme bryster og hvit utflod igjen, så jeg er 99% sikker på at jeg misset LH toppen med en dag :pompus:
 
Koalabjørn- 26 - B2 - PP2 - 15.12? - IKM 23.12?

Veldig usikre datoer denne måneden for sist pp endte syklusen på 48 dager, mot mine vanlige 30. Så vi får se når EL kommer denne gangen! CD18 i dag og negativ el test pluss lav temp. Har normalt lutealfase på 8 dager.
 
1 dpo:happy: har ikke veldig troa denne pp, men fikk lagt inn aksjer dagen før el og på el dagen, så skulle jo være muligheter. De andre pp har vi gjort det hver dag hele uka med el, men ble jo ikke gravid da heller så:hilarious:
 
Hadde veldig sterk EL test den 6.des, klarte å få lagt inn aksjer 2,4,6 og 7des for å være litt ovenpå :hilarious: tror kanskje jeg er 2dpo nå:smiley-angelic001 første pp på letrozol OG wild yam!
 
El-test positiv i går, men jeg er desverre bortreist, så satser på at aksjer lagt inn 6/7 desember holder. Ja, ja sånn er det. Har vel klart å være borte fra hverandre rundt prime time el-tider 3 av total 5 pp:facepalm: men kan jo være det holder, lever i håpet:p
 
Cd18, EL slim men negative El tester og lav temp. Håper noe begynner å skje nå!
 
Endelig ute i Dpo land, vi fikk lagt inn godt med aksjer så da er det bare ventetiden igjen.Enten 1 eller 2 Dpo idag. Fikk positiv el test ons 6 & tor 7 Desember, samt sterke el smerter 7Desember og litt morgen 8 Desember. Svak El test igjen 8 Desember. Ville dere regnet el dag 7 eller 8 da? Gikk tom for el testet også nå, og husker jo lite fra sist jeg testet etter el..
 
Tok nye el-tester i dag...en av hvert merke, og fra samme kopp med urin.
Merkelig at en er positiv, mens den andre negativ.
 

Vedlegg

  • IMG_20221209_102223.jpg
    IMG_20221209_102223.jpg
    1,9 MB · Visninger: 39
  • IMG_20221209_102534.jpg
    IMG_20221209_102534.jpg
    1,4 MB · Visninger: 36
Okey takk for svar! Jeg trodde den var positiv siden den fra i dag ble plutselig så mye svakere.. er ny på dette med el tester, så det er godt å få det litt forklart :Heartpink
For at en eggløsningstest skal være positiv må begge strekene enten være like sterke i farge eller så må test streken (den nærmest urinstrålen) være sterkere enn kontrollstreken :)
 
For at en eggløsningstest skal være positiv må begge strekene enten være like sterke i farge eller så må test streken (den nærmest urinstrålen) være sterkere enn kontrollstreken :)

Tusentakk for svar! Det var første test på CD 13, så alle testene denne uken har vært lave og negative så gjerne LH toppen var rett før CD13. Hadde også murringer på CD 14, så får vi se om det klaffet, håper inderlig det :Heartpink legger ved ett utklipp fra premom
 

Vedlegg

  • 74E5BC0D-14C2-47DF-9E2A-435D2F0649EC.png
    74E5BC0D-14C2-47DF-9E2A-435D2F0649EC.png
    1,8 MB · Visninger: 41
Tusentakk for svar! Det var første test på CD 13, så alle testene denne uken har vært lave og negative så gjerne LH toppen var rett før CD13. Hadde også murringer på CD 14, så får vi se om det klaffet, håper inderlig det :Heartpink legger ved ett utklipp fra premom
Hadde du testet et par timer senere på cd 13, så hadde du antageligvis sett at du hadde fått positiv eggløsningstest da :Heartred Når du har såpass sterk strek, så lønner det seg å teste etter noen timer for å få det med seg. For innimellom er toppen veldig kort.
 
Vi hadde ikke tenkt til å prøve sånn voldsomt denne måneden, da jeg samboer jobber helt motsatt av hverandre…igjen! Er så lei denne jobbinga av og til. Men flaks for oss, viste CBFM ikke maksimal før i går og i dag, så eggløsning i dag sånn ca…Rakk aksjer i går, og rekker i dag også. Og det er det eneste vi rekker denne syklusen. Men har et bitte lite håp om at dette kan være nok :smiley-angelic001
Lykke til alle sammen❤️ satser på mange fine «julegaver» her inne❤️
 
Hadde du testet et par timer senere på cd 13, så hadde du antageligvis sett at du hadde fått positiv eggløsningstest da :Heartred Når du har såpass sterk strek, så lønner det seg å teste etter noen timer for å få det med seg. For innimellom er toppen veldig kort.
Aah okey, tusentakk for svar!! Føler meg litt klokere nå :Heartpink om det ikke går denne mnd så skal jeg gjøre det neste gang:D
 
Back
Topp