IKM uke 51❤️

Er det noen av dere som har lest noe pålitelig om covid forskyver syklus forresten? Vet det har vært mye snakk om det ift vaksine, men finner kun artikler om det, ikke om selve sykdommen. Eggløsningstestene er stadig like blanke, og menneskehjernen er jo ekspert på å lete etter sammenhenger ;)
 
Positiv el-test i dag, ikke lagt inn noen aksjer enda fordi mannen har vært syk :bored: men får starte i dag :cool05så ny ikm for meg er 22/12:)
 
Positiv el-test i dag, ikke lagt inn noen aksjer enda fordi mannen har vært syk :bored: men får starte i dag :cool05så ny ikm for meg er 22/12:)
Bra timing i dag, da! Her er husholdningen preget av covid så ingen har særlig lyst på sex. Ti dager siden siste ligg, så når den positive eggløsningstesten til slutt dukker opp får vi håpe vi har like god timing som dere med at formen blir bedre :p
 
Søren, eggløsningstesten ble positiv nå. Er 4 dager siden sex, og gubben kommer ikke hjem før på fredag. Så da er det vel bare å sette meg på tr med en gang :arghh:
IMG_20221207_080502.jpg
Screenshot_2022-12-07-10-51-13-21_643fd85e22280202a4ab8a1e0e48d4cd.jpg
 
Fikk lagt aksjer på fredag, søndag og i går tirsdag. Etter gårdagens hyggestund kjenner det ut som jeg har fått gangsperre i livmora eller i hun mor nedenunder :hilarious: kjennes godt når jeg sitter og går:dead: er det slik at den «tappen» er langt nede når man har EL og kanskje derfor det kjennes ut som jeg har blitt stabba der nede?:hilarious:
 
Kan noen hjelpe meg med å regne ut dpo? :)
Fikk positiv EL-test på mandag med clearblue (sånn smilefjes). Når regner dere at egget slipper da? Hadde El slim i går. Kan det være at egget slapp da? Dvs 1 dpo i dag? :)
 
Kan noen hjelpe meg med å regne ut dpo? :)
Fikk positiv EL-test på mandag med clearblue (sånn smilefjes). Når regner dere at egget slipper da? Hadde El slim i går. Kan det være at egget slapp da? Dvs 1 dpo i dag? :)

Når du får smilefjes så går det vel 12-48 timer til eggløsningen skjer. Usikker på det med slim og hvor nøyaktig det signaliserer eggløsning.

Så positiv test mandag, gir sannsynligvis eggløsning tirsdag og 1DPO i dag ja. :) Men aldri lett å vite det 100%. :nailbiting:
 
Når du får smilefjes så går det vel 12-48 timer til eggløsningen skjer. Usikker på det med slim og hvor nøyaktig det signaliserer eggløsning.

Så positiv test mandag, gir sannsynligvis eggløsning tirsdag og 1DPO i dag ja. :) Men aldri lett å vite det 100%. :nailbiting:

Tusen takk :) vi har hatt sex fire dager på rad, så tror vi har lagt inn nok aksjer for denne gang :hilarious:
Jeg har vært gravid to ganger, og begge gangene har jeg blitt gravid i begynnelsen av desember. Så blir spennende å se om det klaffer slik denne gangen også :D
 
Tusen takk :) vi har hatt sex fire dager på rad, så tror vi har lagt inn nok aksjer for denne gang :hilarious:
Jeg har vært gravid to ganger, og begge gangene har jeg blitt gravid i begynnelsen av desember. Så blir spennende å se om det klaffer slik denne gangen også :D
Jeg ble også gravid i begynnelsen av desember med vår nr. 2. Spennende å se om det blir slik denne gangen også :Heartred Håper!
 
Bra timing i dag, da! Her er husholdningen preget av covid så ingen har særlig lyst på sex. Ti dager siden siste ligg, så når den positive eggløsningstesten til slutt dukker opp får vi håpe vi har like god timing som dere med at formen blir bedre :p
Ja da håper jeg positiv test og form klaffer perfekt for dere :hello2 hvordan er dette med sykdom og sæd? Håper ikke den er totalt ubrukelig dagene etter sykdom:sign17 fikk lagt inn aksjer nå i kveld hvertfall, så er jo et lite håp
 
Ja da håper jeg positiv test og form klaffer perfekt for dere :hello2 hvordan er dette med sykdom og sæd? Håper ikke den er totalt ubrukelig dagene etter sykdom:sign17 fikk lagt inn aksjer nå i kveld hvertfall, så er jo et lite håp
Jeg tror det er oppskrytt hvor ubrukelig den visstnok skal være. Badstue kan også overopphete pungen og redusere mobiliteten til spermiene (dette er det forsket en del på) men de får fortsatt barn i Finland ;)
 
Noen som vet??? Tok en BabyPlan el-test i dag . Den kom jo sterkere ut enn ebay-testen i går. Hvilken skal jeg gå etter?
Og er det da håp, om jeg har sex i kveld? Blir nemlig de eneste aksjene som blir lagt denne syklusen :inpain:
 

Vedlegg

  • Screenshot_2022-12-08-10-29-18-05_c117003b601ff3debd1e6b91429968c5.jpg
    Screenshot_2022-12-08-10-29-18-05_c117003b601ff3debd1e6b91429968c5.jpg
    737,3 KB · Visninger: 48
Føler nesten premom håner meg :p
Tempen er all over the place pga lite søvn og feber, men den eneste testen som har vært positiv her i huset er en covid-test!
6F6F2D75-0F76-4097-AEBC-CD78BC439516.jpeg
 
Back
Topp