IKM uke 51❤️

EL slim, el smerter og ømme pupper i 2-3 dager nå.
I dag er det bare masse hvit utflod - vil dere tenker at EL er overstått, og 1dpo i dag?
 
Wææææ, hvorfor dette tullet nå? Denne syklusen har jeg for første gang gått på Letrozol.
Kan virkelig eggløsningen vært? Også med de svake testene???
Sniker. Jeg ser du har mange trekanter på grafen din. Hvis du temper til forskjellige tider, eller har en infeksjon/sykdom, er ikke basaltempen helt til å stole på. Prøv å tempe til samme tid hver morgen, etter minst 3 timer sammenhengende søvn. Hvis det blir vanskelig, kan det være lurt å justere tempen. Det blir ikke 100%, men antakelig mer korrekt enn flere timer forskjell.
Jeg bruker denne til å justere til når jeg vanligvis temper: https://www.whenmybaby.com/basalbodytemperature.php
 
Noe sier meg at det blir sen eggløsning denne måneden :p
Tempen har vært stigende de siste dagene, men det tar jeg ikke særlig alvorlig med disse testene og sykdom på toppen. Tipper febertendenser og urolige netter tukler til bildet...
 

Vedlegg

  • 671817F7-5A28-4C5C-BF0D-AC3D64AA07E1.jpeg
    671817F7-5A28-4C5C-BF0D-AC3D64AA07E1.jpeg
    343,9 KB · Visninger: 57
Sniker. Jeg ser du har mange trekanter på grafen din. Hvis du temper til forskjellige tider, eller har en infeksjon/sykdom, er ikke basaltempen helt til å stole på. Prøv å tempe til samme tid hver morgen, etter minst 3 timer sammenhengende søvn. Hvis det blir vanskelig, kan det være lurt å justere tempen. Det blir ikke 100%, men antakelig mer korrekt enn flere timer forskjell.
Jeg bruker denne til å justere til når jeg vanligvis temper: https://www.whenmybaby.com/basalbodytemperature.php
Åååååå, tusen takk for link. Ja, tempen tas alt mellom kl. 01-06. Vet aldri når 3-åringen våknet om natten, så tar den ved først oppvåkningen.
 
Hei:Heartpink
Har 30 dagers syklus, så EL skal være rundt 8-9 des, men fikk knall positiv test i går og mindre positiv i dag.. kan EL ha vært tidlig denne måneden? (Cd 13). Bør jeg fortsette å teste? Takk for svar!
Jeg sniker litt ❤️ bare ser at du ikke har hatt positiv test ennå? Den testen cd 13 er jo ikke helt positiv? Etter selv erfaring så kan det jo svinge litt? Eller så har du kort lh topp og den kan jo ha vært noen timer senere? Ville testet et par dager til kanskje?
 
Er man garantert eggløsning når man tar Letrozol?
Og kan man få eggløsning mens man har mensen (blør i 6 dager)?
 
Jeg sniker litt ❤️ bare ser at du ikke har hatt positiv test ennå? Den testen cd 13 er jo ikke helt positiv? Etter selv erfaring så kan det jo svinge litt? Eller så har du kort lh topp og den kan jo ha vært noen timer senere? Ville testet et par dager til kanskje?
Okey takk for svar! Jeg trodde den var positiv siden den fra i dag ble plutselig så mye svakere.. er ny på dette med el tester, så det er godt å få det litt forklart :Heartpink
 
Endelig høy på cb-monitor, kan tyde på el CD19/20. Lite el-slim å se. Har dere troa på slimløsende hostesaft? Har stående. Hmm.
Har lest at noen bruker det, men har ikke prøvd selv. Smaken er jo ikke god. ;)

Og slim...er det alltid slik at eggløsning skjer mens man har synlig slim, eller kan EL komme flere dager etter synlig slim?
 
Endelig høy på cb-monitor, kan tyde på el CD19/20. Lite el-slim å se. Har dere troa på slimløsende hostesaft? Har stående. Hmm.
Jeg bruker slimløsende hostesaft nå pga hosting, kan ikke si jeg merker noen forskjell på utfloden... Men det skader vel antakelig ikke heller da :)
 
Har lest at noen bruker det, men har ikke prøvd selv. Smaken er jo ikke god. ;)

Og slim...er det alltid slik at eggløsning skjer mens man har synlig slim, eller kan EL komme flere dager etter synlig slim?
Jeg har lest at det er individuelt, at noen har det før og noen under. Jeg har alltid trodd jeg har hatt eggløsning mye tidligere enn jeg har før jeg begynte teste, så hos meg kommer eggløsning etter slim :happy:
 
Babyshark - 28 - B3- PP3 - EL 7-8/12 - IKM 19

Tilbake etter en ufrivillig pause forrige mnd. Fikk positiv el test idag. Får vi se om alle gode ting er 3, og at vi får en hyggelig juleoverraskelse:Heartred Håper virkelig det klaffer denne gang så vi ikke får baby så sent utpå året...hehe:angelic: Tar jo det man får såklart, men skulle jeg valgt hadde det blitt vårbaby( Men er jo uaktuelt å vente så lenge også..)
 
Noen som har erfaring med wild yam? :hello2
Jeg prøvde det når jeg var prøver ifjor. Den funket jo sånn sett på meg da jeg ble gravid den runden, men mistet i uke 5. Ble heldigvis gravid igjen rett etterpå. Tenkte å prøve wild yam denne gang også da den kan hjelpe på å forlenge lutealfasen, som er litt kort hos meg.
 
Babyshark - 28 - B3- PP3 - EL 7-8/12 - IKM 19

Tilbake etter en ufrivillig pause forrige mnd. Fikk positiv el test idag. Får vi se om alle gode ting er 3, og at vi får en hyggelig juleoverraskelse:Heartred Håper virkelig det klaffer denne gang så vi ikke får baby så sent utpå året...hehe:angelic: Tar jo det man får såklart, men skulle jeg valgt hadde det blitt vårbaby( Men er jo uaktuelt å vente så lenge også..)
Godt det ikke bare er meg som tenker sånn:angelic:
 
Jeg prøvde det når jeg var prøver ifjor. Den funket jo sånn sett på meg da jeg ble gravid den runden, men mistet i uke 5. Ble heldigvis gravid igjen rett etterpå. Tenkte å prøve wild yam denne gang også da den kan hjelpe på å forlenge lutealfasen, som er litt kort hos meg.
Tenkte å prøve det denne gangen bare for bare!
 
Back
Topp