IKM uke 50

4 dpo :rolleyes:
Nå har jeg nættopp vært å tatt progesteron prøve. Spent på denne prøven også.

Å så spennende, jeg har valgt å ikke ta den denne måneden. Men kjenner nå at jeg kanskje burde tatt den. Det får briste å bære:happy: håper du får en positiv tilbakemelding på den:happy::happy: masse lykke til ❤
 
Å så spennende, jeg har valgt å ikke ta den denne måneden. Men kjenner nå at jeg kanskje burde tatt den. Det får briste å bære:happy: håper du får en positiv tilbakemelding på den:happy::happy: masse lykke til ❤
Takk:Heartred det er min første prøve pga. Letrozol. Vet egentlig ikke så mye om hva det innebærer.
 
Takk:Heartred det er min første prøve pga. Letrozol. Vet egentlig ikke så mye om hva det innebærer.

Har tatt den prøva de to siste pp'ne med letrozol kun nå denne gang jeg ikke har tatt den. Så vidt jeg vet så sier den ikke så mye mer enn om du har hatt eggløsning eller ikke. Men utover det så aner jeg ikke egentlig ☺️
 
Kroppen er en rar ting. Er aldri fasitsvar på slike ting. Eggløsning og syklus kan plutselig variere med +/- av ulike årsake eller bare det er sånn noen ganger. Når fikk du el da?

Jeg vet faktisk ikke! Hadde eggløsningslim frem til torsdag ihvertfall, vi tester ikke så pleier bare å gå etter app/symptomer!
Jeg håper at det ikke har noe å si, men jeg er ikke så håpefull. Vi hadde masse morro da siden eggløsning aldri tok slutt!
 
Noen som har begynt å få symptomer ? :dummy1::dummy:

Nei det er lite, eneste er magen er veldig treg og oppblåst:inpain: gubben er ikke så happy over at jeg går å små raper hele tiden, men som jeg sier til han bedre det kommer den vegen enn andre vegen :hilarious::hilarious:hehe^^

Men jeg er bare rundt 8dpo så vet ikke hvor normalt det et med symptomer så tidlig.

Hva med deg? :happy:
 
Nei det er lite, eneste er magen er veldig treg og oppblåst:inpain: gubben er ikke så happy over at jeg går å små raper hele tiden, men som jeg sier til han bedre det kommer den vegen enn andre vegen :hilarious::hilarious:hehe^^

Men jeg er bare rundt 8dpo så vet ikke hvor normalt det et med symptomer så tidlig.

Hva med deg? :happy:
Jeg er bare 3 dpo så lite symptomer her, bare litt mensmurring. Det har jeg vel uansett tror jeg.
hadde kjemisk sist pp da fikk jeg tidlig symptomer og positiv test fra 8dpo. Krysser fingrene for at spiren sitter denne gang! Vil bare dagene skal gå fort :angelic: når skal du begynne å teste?
 
Jeg er bare 3 dpo så lite symptomer her, bare litt mensmurring. Det har jeg vel uansett tror jeg.
hadde kjemisk sist pp da fikk jeg tidlig symptomer og positiv test fra 8dpo. Krysser fingrene for at spiren sitter denne gang! Vil bare dagene skal gå fort :angelic: når skal du begynne å teste?

Har egentlig bestemt meg for å ikke teste før mandag neste uke tidligst, men gjenstår å se om jeg klarer å vente så lenge. Er i siste pp med letrozol, før vi skal videre til fertilitetsklinikken. Så håper på den beste julegaven i år☺️

Huff det var trist å høre, opplevde kjemisk selv i mars og ikke blitt gravid siden det. Så håper spiren sitter for oss begge ❤
 
Hormonell og menssmerter idag, noe som er veldig tidlig for jeg skal jo egentlig få mensen på søndag. Men med tanke på at hele syklusen virker litt på tur kan det bare være det. Spesielt siden jeg hadde masse «symptomer» forrige pp, uten noe resultat.
 
Hormonell og menssmerter idag, noe som er veldig tidlig for jeg skal jo egentlig få mensen på søndag. Men med tanke på at hele syklusen virker litt på tur kan det bare være det. Spesielt siden jeg hadde masse «symptomer» forrige pp, uten noe resultat.
Håper det er egget som fester seg ;)
 
Heisann, jeg tenkte å slenge meg på her

Carrie_30 - PP3 - B1 - EL 25.11 - IKM 10.12

Følger bare EL basert på kroppslige symptomer enn så lenge. Men vurderer å begynne å teste eller tempe neste syklus om den ikke satt denne gangen. Prøver å ikke bli så opphengt i hele denne prosessen, men det er jo overhodet ikke lett. Er jo en ekstremt utålmodig person:dontknow

Er 8 dpo nå, så de neste dagene blir spennende. Har allerede drømt at jeg har fått positive tester to ganger nå xsmile6Håper jeg er litt synsk
 
Jeg kjente på tappen i dag. Skjeden har alltid vært litt hoven i dpo land, men Aldri før har jeg hatt så hoven skjede siden sist svangerskap og tappen er ikke til å nå. Dette er noe nytt for meg. Håper det er et godt tegn. La dagene gå fortere.
 
Når er det vita å begynne teste? Hvilke test bruker folket?
 
Venter fremdeles på eggløsning. Fikk positiv test CD15 sist (altså i dag hvis syklusen skulle vært lik), men foreløpig ingen positiv test. Redd letrozolen har mindre effekt, men håper ikke det betyr at eggene blir dårligere ☺️
Akkurat samme her, skjønner ikke helt hva som skjer denne syklusen... Må innrømme at jeg blir skikkelig frustrert!
 
Back
Topp