IKM uke 50

I går fikk jeg denne på morgningen. Idag er den svakere igjen. Tror dere eggløsning skjedde i går kveld? Startet på Letrozol for første gang for 23 dager siden.
 

Vedlegg

  • E3F8A131-70AE-4651-8958-A35C1B3A3A73.jpeg
    E3F8A131-70AE-4651-8958-A35C1B3A3A73.jpeg
    22,6 KB · Visninger: 55
Slenger meg med her. Prøver ikke aktivt, men skjer det så skjer det. Klaffet i alle fall med EL denne syklusen.

HeltTexas - B4 - EL 28/11 - IKM 11/12

Vi driver med halv-aktiv prøving her :p men jeg holder veldig tellinga på antall halv-aktive prøveperioder :wacky: Gøy med flere som tenker på en nr.4 :)
 
Mymy - 35-PP3-B2-EL27-IKM 11/12

Spent El testen slo ut den 26 så håper det klaffer denne mnd! Har PCOS i tillegg så frykter det kan bli en kamp men håper det går som sist.
 
Jeg kjenner at jeg er så demotivert nå siden eggløsningen var så forsinket, ihvertfall varte symptomene nesten til torsdagen og eggløsningen skulle egentlig være på lørdagen før det! Sist periode var jeg alt for stressa og utålmodig, nå er jeg bare furt og uten håp, haha! Aner jo ikke hvordan man regner når det muligens er forsinkelser, spesielt siden jeg alltid er så punktlig.
 
Jeg kjenner at jeg er så demotivert nå siden eggløsningen var så forsinket, ihvertfall varte symptomene nesten til torsdagen og eggløsningen skulle egentlig være på lørdagen før det! Sist periode var jeg alt for stressa og utålmodig, nå er jeg bare furt og uten håp, haha! Aner jo ikke hvordan man regner når det muligens er forsinkelser, spesielt siden jeg alltid er så punktlig.
Kroppen er en rar ting. Er aldri fasitsvar på slike ting. Eggløsning og syklus kan plutselig variere med +/- av ulike årsake eller bare det er sånn noen ganger. Når fikk du el da?
 
Hvor mange dager dpo er dere nå?

Selv er jeg rundt 7 dpo og dagene går så seint:wtf:
 
5 dpo. Testene kom i posten i dag, så måtte forte meg å tisse før jeg fikk sjans til å vurdere å ta en test:hilarious::hilarious:La de neste dagene gå fort :banghead:

Hehe:happy: kjenner følelsen, har selv bestemt meg for å ikke teste før IKM så må smøre meg litt mer med tålmodighet:happy: blir bare skuffa hvis jeg tester for tidlig.
 
Jeg henger meg på her. :happy:
Forrige syklus varte i 56 dager :mad: , men ser ut til at den heldigvis blir kortere denne gangen.
Håper det blir mange i denne gruppen som kan feire jul med en ekstra hyggelig hemmelighet å bære på.

Chrisy - 30år - pp6 - B1 - EL 28/11 - IKM 12/12
 
Back
Topp