IKM uke 50

Tror eggløsningen har gitt seg nå, vi hadde ihvertfall en ekstra runde igår! Synes det er rart at den skal være så forsinket men, nå har det ihvertfall gitt seg! Blir testing på ikm om mensen ikke har kommet :)
Da er du vel i dpo land nå;) så spennende

Her tror jeg har selve el i dag nå, tempen har ikke steget enda og fikk positiv el test i går ettermiddag.
 
Da er du vel i dpo land nå;) så spennende

Her tror jeg har selve el i dag nå, tempen har ikke steget enda og fikk positiv el test i går ettermiddag.

Ja, men usikker på hvor, haha! Men tenker at jeg tester på IKM så får vi se:joyful:
 
Trooor jeg hører til her, men litt usikker på syklus etter SA. Vi prøver likevel :)

Lilla2013 - 30 - PP7 (PP1 etter SA) - B1 - EL ca. 02.12 - IKM ca. 15.12
 
Prøver meg her. Veldig ustabil syklus. Har hatt 40 dager og så 26, så blir ikke klok :confused005

Linnity - 29år - pp3 - B2 - EL et sted mellom 27-29/11- IKM 15/12
 
Hei damer! Regner med jeg har eggløsning i desse dager... og vi legger inn en del aksjer.
Har julebord/julemiddag i morgen... lurer på om jeg skal ta meg et glass eller la være? . tenker ikke flatfylla uansett, men synes det er vanskelig å vite... hva tenker dere??
 
Hei damer! Regner med jeg har eggløsning i desse dager... og vi legger inn en del aksjer.
Har julebord/julemiddag i morgen... lurer på om jeg skal ta meg et glass eller la være? . tenker ikke flatfylla uansett, men synes det er vanskelig å vite... hva tenker dere??
Kos dæ og ta et glass eller to. Man vet aldri hvor lang tid prøving tar og ikke vits med å sett livet på vent ;)
 
Hei damer! Regner med jeg har eggløsning i desse dager... og vi legger inn en del aksjer.
Har julebord/julemiddag i morgen... lurer på om jeg skal ta meg et glass eller la være? . tenker ikke flatfylla uansett, men synes det er vanskelig å vite... hva tenker dere??

Jeg tenker 1-2 ikke skader noe, men ville selv droppet å drikke en flaske vin eller sprit. Men vet om en som hadde tequila-fest når hun var 7+0, og alt gikk fint, så tror man i hvert fall kan gjøre litt som man vil rundt eggløsning. Går nok med på hva man er komfortabel med selv ☺️
 
Sånn har jeg det også! Har hatt det over to-tre dager nå o_O
Øm enda jeg og underlivet kjennes ut som det nærmer seg mensen eller sånn øm jeg var etter fødsel bare mildere. Aldri hatt det sånn før, kan være letrozolen. Håper det er gull egg som styrter i mot gull spermen xsmile9
 
Økt temp i dag og stikkinger :smiley-bounce012 Trer inn i DPO-land med et lite håp om å ha truffet på El :smiley-angelic001
 
Øm enda jeg og underlivet kjennes ut som det nærmer seg mensen eller sånn øm jeg var etter fødsel bare mildere. Aldri hatt det sånn før, kan være letrozolen. Håper det er gull egg som styrter i mot gull spermen xsmile9

Vi krysser fingrene!!:smiley-angelic001
 
Kan melde om ømme bryst, som vanlig i disse prøveperiodene:hilarious:. Husker ikke hvor fort symptomet med ømme bryst kommer, det var et tidlig tegn de andre gangene jeg har vært gravid men ikke såå tidlig som dette kanskje? Sikkert innbilt. Men vondt er det da:wacky:
 
2 dpo (etter nærmere utregning er jeg vel egentlig 3 dpo), temperaturen stiger fremdeles og livmortappen har gjemt seg så langt opp at jeg så vidt når den, noe som ikke er vanlig under "normal" syklus for meg. I tillegg er den helt lukket :woot::dance011
 
2 dpo her. Vanligvis bruker jeg å ha svært ømme og hovne bryst etter el, men denne gangen er ikke det.

Men det som er nytt denne syklusen er at har ømme brystvorter og det har jeg kun hatt ved graviditet. Altfor tidlig å tilsi noe graviditet enda. Kan være letrozolen som gir annet symptomer.
 
Back
Topp