IKM uke 50

Sa min samboer å, men gjør det likevel og han vet det, men bli oppgitt :p men nå må jeg nesten ettersom jeg går på letrozol.

Har så lyst, men er redd for at det skal bli for heftig for mannen og at det resulterer i mindre aksjer :sorry:

Når det er sagt så sjekker jeg livmortappen jevnlig, og har nå veldig åpen, tilbaketrukket tapp :woot: så her blir det :love022:sign17:notworthy
 
Last edited:
Haha. Min tapp er også veldig åpen nå, så blir nok aksjer her også :smiley-bounce012

Krysser fingrene for positive tester :happy:Har fremdeles lett Rosa farge på noe av utfloden og hadde kjemisk for 2 uker siden, så litt redd for at den er åpen pga det... Men har jo egentlig slutta å blø-blø for over 1 uke siden o_O Vet ikke om det kanskje bare er slimhinnene som slipper litt blod når de kommer seg? Men tappen er myk, og utfloden er jo slimete, så bør jo være nært El... Håper jeg :shy:
 
Krysser fingrene for positive tester :happy:Har fremdeles lett Rosa farge på noe av utfloden og hadde kjemisk for 2 uker siden, så litt redd for at den er åpen pga det... Men har jo egentlig slutta å blø-blø for over 1 uke siden o_O Vet ikke om det kanskje bare er slimhinnene som slipper litt blod når de kommer seg? Men tappen er myk, og utfloden er jo slimete, så bør jo være nært El... Håper jeg :shy:
Skjønner. Ja, satser på at det er el. Høres veldig sånn ut. Det er sånn hos meg nå. Hadde lengre mens enn vanlig denne syklusen og sluttet å blø for litt over ei uke siden. Krysser for at el nærmer seg hos begge ;)
 
Fortsatt noe eggløsningslim så vi koste oss litt ekstra idag også! Spent på om den sitter denne gangen, men merker at jeg ikke er like stressa som sist periode, heldigvis.
 
Ga opp litt fort her. Ser ut som letrozol hadde effekt på eggløsningen likevel xsmile9
 

Vedlegg

  • 20191127_163720.jpg
    20191127_163720.jpg
    9,7 KB · Visninger: 45
Virker som tappen har begynt å lukke seg :nailbiting: Kan jeg muligens hatt El tidligere enn antatt :eek: Veldig rart å ikke ha like mye stikkinger denne gangen, men kan jo ha vært ekstra ille forrige gang siden det var første El etter fjerning av spiral :confused005 Blir i alle fall spennende å se om den lukker seg helt nå, eller om det var "falsk alarm". Utfloden er også endret, men kan jo ha vært en "enkelthendelse". Håper i alle fall vi rakk det, og at aksjer de tre siste dagene var bra nok :smiley-angelic001
 
Virker som tappen har begynt å lukke seg :nailbiting: Kan jeg muligens hatt El tidligere enn antatt :eek: Veldig rart å ikke ha like mye stikkinger denne gangen, men kan jo ha vært ekstra ille forrige gang siden det var første El etter fjerning av spiral :confused005 Blir i alle fall spennende å se om den lukker seg helt nå, eller om det var "falsk alarm". Utfloden er også endret, men kan jo ha vært en "enkelthendelse". Håper i alle fall vi rakk det, og at aksjer de tre siste dagene var bra nok :smiley-angelic001
Vanskelig å si uten el test og temp. Men det kan hende, ettersom den har begynt å lukke seg;)
 
Nei, vet følelsen :p
Jeg er virkelig klar for å gå inn i dpo land nå.
Har en ulempe da, har antageligvis ikm 12/12 og skal på julebord 13/12 med jobb og lure litt på hvordan jeg skal skjule liten spire dersom jeg bli gravid:rolleyes:

Ja, det er alltid et problem :smiley-ashamed004 Men evt så kan du jo kjøpe noe som ser ut som alkohol, bytte ut drikken i vinflasken eller evt holde deg til ett glass hele kvelden :happy:
 
Ja, det er alltid et problem :smiley-ashamed004 Men evt så kan du jo kjøpe noe som ser ut som alkohol, bytte ut drikken i vinflasken eller evt holde deg til ett glass hele kvelden :happy:
Ja, planen va å be om alkolhol fri øl i baren uten noen er med. Men så er det snusen også :eek:
Men får se hvordan det. Kanskje bli det ingen spire og rødvin.
 
Tror eggløsningen har gitt seg nå, vi hadde ihvertfall en ekstra runde igår! Synes det er rart at den skal være så forsinket men, nå har det ihvertfall gitt seg! Blir testing på ikm om mensen ikke har kommet :)
 
Back
Topp