IKM uke 50

Tok en ny test på morgenurinen og den viste «Gravid». Nesten så jeg ikke tror det... må nok følge opp med flere tester denne uken! Kommer til å Google falsk positiv monitortest til jeg har en annen test.

føltes rart at RFSU test tidlig på 10mlu bare ga skygge imens monitortest på 50mlu viser «Gravid».

Ææææ, gratulerer så mye! :D:Heartred
 
Jeg er idag 8 dpo, tenker å ikke teste i hele tatt, så fremst tr uteblir- om det i hele tatt er mulig:facepalm: Men jeg har så kort lutealfase så bruker å få tr CD 11 eller 12, så det burde gå fint, noen dager til!
Flere som er ca like langt som meg?? :D

Jeg er også 8 DPO i dag! Tenker å teste fredag :)
 
Skummelt å si det, men etter 2 1/2 år har jeg for første gang strek! Tør ikke helt å håpe og tro, men kan jo hende... 20191210_063439.jpg
 
Tok en ny test på morgenurinen og den viste «Gravid». Nesten så jeg ikke tror det... må nok følge opp med flere tester denne uken! Kommer til å Google falsk positiv monitortest til jeg har en annen test.

føltes rart at RFSU test tidlig på 10mlu bare ga skygge imens monitortest på 50mlu viser «Gravid».


Trur det skal godt gjøres å få falsk positiv test på monitoren. Jeg opplevde selv svak CB tidligtest dagen før jeg fikk gravid på monitoren. Nå har jeg fått positiv på monitoren ett par ganger samt positiv CB digital.

Så gratulerer du er nok gravid ja:smiley-bounce016


☺️☺️☺️
 
Trur det skal godt gjøres å få falsk positiv test på monitoren. Jeg opplevde selv svak CB tidligtest dagen før jeg fikk gravid på monitoren. Nå har jeg fått positiv på monitoren ett par ganger samt positiv CB digital.

Så gratulerer du er nok gravid ja:smiley-bounce016


☺️☺️☺️
Håper håper håper!! Er så redd for at det ikke er sant!
Har 1 monitortest igjen, tar den i morgen... har også lyst på en CB digital, har inntrykk av tiden her på forumet at den er en sikkelig bekreftelse på graviditet.
 
Håper håper håper!! Er så redd for at det ikke er sant!
Har 1 monitortest igjen, tar den i morgen... har også lyst på en CB digital, har inntrykk av tiden her på forumet at den er en sikkelig bekreftelse på graviditet.


Jeg tok monitor testene med ett par dager mellomrom. Og begge positive. Min cb digital på søndag var positiv med 1-2 på ukeindikatoren og det kan stemme med at jeg nå i dag er 4+2.

Kjenner følelsen din på redselen for at det ikke stemmer, vi får krysse fingrene og håpe på det beste for oss begge og resten av gjengen her ❤☺️☺️
 
Jeg kan tas av listen... Har vært hos gynekologen og har helt tynn slimhinne. Umulig å bli gravid på det og ingen blødning i sikte. Fått maksdose i østrogenplaster osv...
 
Skal u utgangspunkt få mensen i morgen. Tok en vanlig graviditetstest på mandag men den var jo selvsagt negativ. Frister ta en nå. Har ikke tidlig tester. Ville dere ventet til i morgen eller torsdag før en eventuell ny test? Har ikke troen siden den var negativ på mandag. Sist fikk jeg vel en veldig svak strek på vanlig test men det har babyplan sin strimmel på samme tid som jeg tom testen på mandag. Dette var A1 sin stav. Hva tenker dere?
 
Skal u utgangspunkt få mensen i morgen. Tok en vanlig graviditetstest på mandag men den var jo selvsagt negativ. Frister ta en nå. Har ikke tidlig tester. Ville dere ventet til i morgen eller torsdag før en eventuell ny test? Har ikke troen siden den var negativ på mandag. Sist fikk jeg vel en veldig svak strek på vanlig test men det har babyplan sin strimmel på samme tid som jeg tom testen på mandag. Dette var A1 sin stav. Hva tenker dere?

Kan være lurt å vente til du hvertfall har holdt deg noen timer :)
 
Da kan jeg føres opp på ikke gravid.
Tanta kom som forventa.. Mulig syklusen ikke er helt på stell enda. Så får vel bare smøre meg med en god dose tålmodighet i all denne prøvingen!
 
Back
Topp