IKM UKE 5

CD 18 og enda ikke positiv EL-test :hungover:
Herregud som jeg håper EL har vært tidligere i runden!
Ellers er alt håp ute her i gården...
 
5dpo ifølge Flo som jeg går etter! Og i dag tidlig ble jeg så kvalm og svimmel at jeg måtte legge meg ned med beina høyt! Føltes ut som om jeg måtte kaste opp en hel haug og besvimte nesten:eek: gikk over etter 10 min. Men likevel? Får forte meg på jobben også for skal ha foreldresamtaler i barnehagen i dag:wtf: ellers hadde jeg sikkert blitt hjemme fra jobb:hilarious: kanskje det er noe som fester seg der nede? Håper det skyldes den akutte kvalmen:D
 
Kva dag begynte du å teste?
Kryssar fingrane for at du har hatt el tidligare:smiley-angelic001

Har testa siden dag 10 :shifty: har brukt ebay-tester som jeg ikke har prøvd for. Ikke sikkert de finner EL i de hele tatt :nailbiting:
Fikk den sterkeste CD13. Den var sånn på god veg til å bli positiv.
Krysser også alt jeg har. Tidligere El stemmer i allefall med murringene. Orker ikke teste mer nå. Blir like skuffa hver morgen.
 
Får man kjøpt tidligtester på normal? :joyful:
 
Har testa siden dag 10 :shifty: har brukt ebay-tester som jeg ikke har prøvd for. Ikke sikkert de finner EL i de hele tatt :nailbiting:
Fikk den sterkeste CD13. Den var sånn på god veg til å bli positiv.
Krysser også alt jeg har. Tidligere El stemmer i allefall med murringene. Orker ikke teste mer nå. Blir like skuffa hver morgen.
Tester du veldig tidleg? På den første typen eg kjøpte (Metode frå Apotek 1) så stod det at ein skulle teste mellom 10 og 20. LH-hordmonet vart visst produsert litt ut over dagen:)
Kanskje du hadde el CD13 alikevell? :woot:
 
Tester du veldig tidleg? På den første typen eg kjøpte (Metode frå Apotek 1) så stod det at ein skulle teste mellom 10 og 20. LH-hordmonet vart visst produsert litt ut over dagen:)
Kanskje du hadde el CD13 alikevell? :woot:

CD13 testa jeg rundt klokka 07 på morgenen. Husker ikke om jeg testa på ettermiddag den dagen :sour: de siste dagene har jeg testa til alle døgnets tider :facepalm:
Håååper EL har vært. Det er bare å vente på IKM. Dagene går sakte!
 
Er litt utålmodig her i DPO-land...

Antatt EL 15-16 januar. Den 17 hadde jeg lyse-lyserosa slim på papiret ved et tørk på kvelden (beklager TMI). Vet ikke hva det kan skyldes. EL blødning? Noen som vet?

Hadde en del «stikkinger» i venstre side av livmorsområdet i helgen. Det kan jo ha vært luftsmerter og. Ikke kjent noe i går eller så langt i dag.

Håper så inderlig at det klaffet denne gangen. Men har dessverre ikke troa. :( Mannen ble litt stresset av dette EL-greiene, og for første gang ever har han slitt med å komme, og mengdene har vært veldig små. Så føler ikke oddsen er helt på vår side. Ble enige om at vi ikke skal snakke mer om EL-tester, det får jeg holde for meg selv :rolleyes:
 
6 dpo i dag. Fikk spor av blod i utfloden i går. I dag formiddag hadde jeg litt brun utflod før jeg fikk mer gammelrosa etter det. På do nå nettopp kom det litt rustrødt :hungover: Var veldig kvalm frem til lunsj i dag og kvalm før middag, men sikkert bare den hersens omgangssyken som herjer. Ellers har jeg hatt litt menssmerter som har kommet og gått i løpet av dagen.

Det skal sies at jeg i de to foregående syklusene har spottet omtrent konstant fra el til tr, men dette har for det meste vært brunt med unntak av litt mer gammelrosa og gult et par dager forrige syklus da jeg hadde kjemisk. Denne syklusen har jeg proppet i meg ananas og Wild Yam, kanskje det som gjør at spottingen ikke har begynt før? Men uvanlig for meg med rosa/rødt i spottingen. Jeg har jo også pleid å ha litt kort lutealfase, men aldri på 6 dager! Håper virkelig ikke det er tr som kommer så tidlig:sorry:
 
Jeg er 8 dpo og tok en test på konsentrert kveldsurin. Enten har jeg fått streksyn eller så skimter jeg en usynlig skygge :nailbiting:



F060026E-3314-4AD6-BBC5-644DA106590F.jpeg


7399D7AA-1CC6-43B6-AD34-62A446BBFDF3.jpeg
 
6dpo fikk lik strek akkurat samme dpo dag forrige graviditet
 

Vedlegg

  • D5FCD3B3-03DA-4896-809D-D966E5A7AF12.jpeg
    D5FCD3B3-03DA-4896-809D-D966E5A7AF12.jpeg
    10 KB · Visninger: 114
  • 8ADA44F3-E4E6-4002-90BD-97CB6A640C9B.jpeg
    8ADA44F3-E4E6-4002-90BD-97CB6A640C9B.jpeg
    11,4 KB · Visninger: 114
Da har mannen reist, og kommer ikke tilbake før om 4-5 uker. Nå blir det spennende å se om det blir graviditet til han kommer tilbake. Har mine tvil, men gir ikke opp helt enda.

Neste syklus skal jeg virkelig kartlegge og finne ut hvordan kroppen min fungerer. Det blir jo ikke noe prøving uansett, så det skal jeg utnytte til det fulle. Kjører full analyse fra CD 1 :yuck::yuck:
 
Druesaft - 28 - uforsiktig, ikke direkte prøvere siden august. - To barn - usikker på el- ikm 27.01
 
15ADBD2A-21A8-4110-8479-C3705EFAA3F0.jpeg
Vil si denne er positiv, tok den i går ettermiddag. Ikm 27.januar. Har hatt to kjemiske i høst, så forventer vel egentlig ikke at det skal bli noe. Tester igjen på ikm. Spørs om jeg klarer å vente så lenge da:)
 
Back
Topp